בניית אתרים בשנת 2023

בניית אתרים

בניית אתרים ב- 2023

אם אתם מחפשים חברת בניית אתרים, בונה אתרים או סוכנות עיצוב, כנראה תרצו לקרוא את המאמר הזה.

אתר אינטרנט הוא הפנים של החברה או העסק שלכם באינטרנט. זה מה שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר שלכם וככה הם מכירים אתכם, לכן חשוב לעשות את זה נכון לפני הופעת הבכורה שלכם באינטרנט.

כיצד לבחור מעצב אתרים לפרויקט הבא שלך

האינטרנט הקל על מציאת חברת בניית אתרים . ישנן פלטפורמות מקוונות רבות המאפשרות לפרסם פרויקט ולקבל הצעות ממתכנתים שונים.
מספיק לכתוב בגוגל “בניית אתרים” או “מעצב אתרים” וכבר יהיו לכם עשרות הצעות ביד. אנשים שלא מכירים התחום יכולים לעשות טעויות רבות בדרך לבניית האתר שלהם. לפני שתבחרו את בונה האתרים שלכם, חשוב לוודא באילו פלטפורמות וכלים הוא משתמש, לכן הכנו לכם את המאמר הבא.

בניית אתרים – אילו פלטפורמות יש?

וורדפרס – wordpress

וורדפרס זו המערכת המובילה ביותר היום בשוק לבניית אתרים. היא עובדת עם קוד פתוח והיא דינמית, פשוטה וחינמית!

בתוך וורדפרס ישנו דבר שנקרא תוספים, התוספים עוזרים לנו להרכיב את האתר ולהוסיף אליו דברים שהמערכת הבסיסית של וורדפרס לא נותנת לנו.

אחד התוספים הבולטים יותר שיש בוורדפרס היום זה אלמנטור elementor והוא בעצם בונה לנו את העמודים באתר (תוסף כחול לבן).

בין היתר ישנם תוספים שיעזרו לנו לעשות קידום אורגני לאתר, תוספים שישימו לנו טפסי לידים ואפילו תוספים שיעזרו לנו לבנות מערכת שלמה של פילטרים לסינון מוצרים או מנועי חיפוש.

השורה התחתונה של וורדפרס היא שזו הפלטפורמה הכי טובה היום ל בניית אתרים . היא נותנת לכם כלים ויכולות ששום פלטפורמה אחרת לא תתן לכם.

וויקס – Wix

וויקס זו פלטפורמה לבניית אתרים שבדומה לוורדפרס היא גם עם קוד פתוח. מהניסיון שלנו ושל הרבה אנשי שיווק מרחבי ההארץ, יותר קשה לקדם אתרים מבחינה אורגנית בוויקס.

יש לוויקס אפשרויות עריכה גרפית מעולות שנותנות פייט לאלמנטור בוורדפרס.

חיסרון בולט שיש לוויקס אלו עלויות לאורך זמן. התשלומים שתעבירו לחברת וויקס הן לא קטנים לעומת אתר וורדפרס. שרתי האחסון של וויקס לא זולים ולכן מהכיוון הזה וורדפרס עדיף.

בניית אתרים בקוד סגור

ישנה אופציה של בניית אתרים בקוד סגור. יש כל מיני חברות בניית אתרים שיתנו לכם לבנות אתר על גבי הפלטפורמה שלהם.

מבחינת קידום אורגני זה אסון, מבחינה עיצוב אתם תהיו מוגבלים ומבחינת הבעלות של האתר, זו חתונה קטולית עם החברה שתתן לכם את השירותים.

אם אתם שואלים אותנו, תתרחקו כמו מאש.

בניית אתרים רספונסיביים

מהו אתר רספונסיבי?

אתר רספונסיבי במשפט אחד, זהו אתר שמותאם למכשירים שונים, כלומר – מותאם לפלאפון, טאבלט, מחשב ועוד מגוון רחב של מסכים.

זה אתר שמגיב למכשיר בו ניגשים אליו. הוא מתאים את עצמו לגודל המסך, לצורת המכשיר ולרזולוציה שלו. תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור הבא על אתר רספונסיבי .

3 יתרונות של בניית אתרים רספונסיביים

1) הם מספקים חווית משתמש מעולה בכל מכשיר שלא ניגש אליו

2) הם יכולים להעלות את אחוז ההמרות שלנו באתר בין אם זה יותר מכירות ובין אם זה יותר לידים

3) אתר רספונסיבי זה אתר שישאיר את הגולשים בו יותר זמן, מה שיוביל לדירוג גבוה של התנהגות הגולשים מבחינת גוגל, מה שיוביל לקידום אורגני מהיר יותר ואיכותי יותר.

בניית אתרים רספונסיביים זו אומנות בפני עצמה, זה הכרחי על מנת לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה וחשוב לוודא לפני בניית האתר שלכם שהוא יהיה רספונסיבי.

לסיכום

בניית אתרים זהו תחום רחב ביותר ולא קשה לטבוע בים ההצעות ואפשרויות שיש לכם. אם אתם לא נמצאים בתוך עולם הדיגיטל באופן קבוע ומכירים לעומק את האפשרויות הפרוסות בפניכם, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא להתייעץ עם גורם מקצועי.

אצלנו ב אונטו מדיה אנחנו בונים אתרים לכל מטרה! מאתר תדמית פשוט ועוד אתרי איקומרס מורכבים תוך שימוש בכלים ובתוכנות המתקדמים ביותר בשוק, ובעזרת מתכנתי אתרים מקצועיים עם ניסיון של שנים.

צריכים אתר שיגידיל את מחזורי המכירה והיה הפנים של העסק שלכם?

השאירו לנו פרטים ויועץ מקצועי יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע שאתם צריכים!

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!