מעוניינים לקבל לקוחות פוטנציאלים על בסיס קבוע?

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל שיחשוף את העסק שלכם במקומות הראשונים בגוגל ויגדיל את כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים!

עדיין מתלבט? קדם את העסק שלך עוד היום!

מהו קידום ממומן בגוגל?

אין יום שלא מצאתם את עצמכם מחפשים משהו בגוגל, נכון? 
אם זה שירותים, מוצרים שונים, כתבות וכל מה שרציתם לדעת. בכל פעם אשר תחפשו משהו בגוגל, המודעות הראשונות שיופיעו לכם בתוצאות אלו מודעות ממומנות שמאפשרות לקבל חשיפה ע"י לקוחות פוטנציאליים. בעידן בו יש כל כך הרבה עסקים וכל כך הרבה מתחרים, מודעות ממומנות אלו מגדילות את הסיכויים של אותו עסק לקבל אליו לקוחות ולהגדיל את המכירות שלו. בדרך כלל כשנחפש דבר כלשהו בגוגל, תמיד נלחץ על התוצאות הראשונות שנקבל ולא נתחיל לדפדף בין הדפים מהסיבה שאנחנו צריכים את ה'כאן ועכשיו'. 
בדרך כלל לקוח שרוצה להתחיל להריץ קמפיין ממומן בגוגל, יצטרך להוציא מכיסו תשלום התחלתי שאותו קובעים חברות הדיגיטל לפי לו"ז העבודה וכמות העבודה באותו הקמפיין, אך חשוב לקחת בחשבון שבשביל להגדיל מכירות וקהל לקוחות צריך לשלם, אבל לא לדאוג! זה משתלם!

מהם היתרונות בקידום ממומן בגוגל?

יתרונותיו של הקידום בפלטפורמה של גוגל, הם שניתן להציג ללקוחות הפוטנציאלים הרלוונטים ביותר את השירותים שלנו לפי מילות מפתח שהם מחפשים, וכך נקבל לקוחות פוטנציאלים ממוקדים ומוכנים לסגירת עסקה!
גוגל היא מנוע חיפוש, הלקוחות מחפשים אותנו ולא אנחנו אותם וזה יתרון אדיר.

הגדלת מעגל הלקוחות

בעזרת החשיפה בגוגל נקבל לקוחות פוטנציאלים על בסיס קבוע כך שנוכל להגדיל את מעגל הלקוחות באופן יציב ומדויק.

שליטה בתקציבים

הלקוח יכול לשלוט באופן מלא בתקציב הפרסום שלו. בכל רגע יש את האפשרות לשנות תקציבים יומיים בהתאם לנוחות הלקוח.

תוצאות מיידיות

הפלטפורמה של גוגל תציג מיידית את המודעות שלנו במילות מפתח הרלוונטיות, כך שנוכל לקבל כבר מהיום הראשון חשיפה, תנועת לקוחות פוטנציאלים ואולי גם עסקאות!

ללא התחייבות

השירות שלנו הוא ללא התחייבות כך שאם בחודש הראשון לא קיבלת תוצאה מספקת ואתה מעוניין להפסיק את השירות, זה תמיד אפשרי!

מיקוד קהלי יעד

היתרון הגדול בקידום ממומן בגוגל הוא שיש לך את האפשרות לבחור ולמקד את הקמפיינים עבור קהלי יעד ספציפיים שבוודאות מחפשים אחר השירותים שלך.

איך עובד התהליך?

שיחת אסטרטגיה שיווקית

פגישה ראשונית עם הלקוח בה אנו מבצעים יחד איפיון עסקי, לומדים על העסק, שירותיו ומילות מפתח הרלוונטיות שקהל היעד מחפש. יתרונות וחסרונות ואיפה כדאי להתמקד על מנת להגדיל את המכירות והלקוחות.

בנייה וניהול הקמפיינים הפרסומיים

לאחר למידת העסק, מתחילים לבנות את הקמפיין הפרסומי בשילוב האיפיון שנבנה. לאחר בניית הקמפיין, מעלים בהצלחה את הקמפיין לרשת החיפוש של גוגל ומתחילים לקבל חשיפה החל מאותו רגע.

ייצוא דוחות חודשיים

בכל סוף חודש אנו נכין עבורכם דוחות מכל הקמפיינים שעלו לאוויר, ובכך תוכלו לראות תוצאות עבור הקידום שבניתם לעסק ומשם נפיק יעדים חדשים.

אופציות הפרסום בגוגל

קידום ממומן בגוגל חיפוש

כשאתם מחפשים בגוגל מוצר או שירות כלשהו, המודעות הראשונות שיופיעו לכם, יהיו המודעות הממומנות בגוגל.

קידום ממומן בגוגל שופינג

אפשרות מעולה לאתרי מסחר, בכך הם יכולים לקדם את המוצרים שלהם דרך גוגל. הלקוח יכול להתרשם מהמוצרים.

קידום ממומן ביוטיוב

הפלטפורמה של גוגל נותנת אפשרות לפרסם את העסק גם בתוך יוטיוב ובכך להיחשף לעוד קהל גדול של לקוחות.

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות נפוצות

בהחלט כן. כמובן שיש המון יתרונות לאתר עסקי שתוכלו לקרוא עליהם כאן אך גם עסקים ללא אתר יכולים להתקדם באינטרנט ובגוגל בפרט. 

ניהול נכון של הקידום ותהליך הקידום יאפשר לכם לדעת כמה כסף אתם מוציאים על כל פעולה, כמה אנשים נחשפו לעסק שלכם וכמה כסף נכנס בסופו של יום. בעזרת הדוחות שאנו מפיקים, נוכל להתייעל ולשפר בכל פעם. 

קידום חנויות אינטרנטיות צריך להתחיל מחנויות נגישות וברורות למשתמש. המוצרים המוצגים בחנות צריכים להיות ברורים, האתר צריך להיות רספונסיבי מכל מכשיר על מנת שלקוחות לא ינטשו את האתר.

בקידום ממומן אפשר לראות תוצאות תוך ימים ספורים. קידום ממומן דורש כתיבת תוכן ורק לאחר מכן מקימים את הקמפיין. את התוצאות אפשר לראות בדרך כלל תוך יום – עד חמישה ימים בהם הקמפיין רץ. התוצאות מתאזנות סופית לאחר שבועיים.