בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים זה לא עניין של מה בכך. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון בדרך, המון טעויות שאנחנו עלולים לעשות, והמון החלטות שיכולות מאוד לעזור לנו בעתיד. ישנם המון סוגים של אתרים, ולא תמיד בעל העסק יודע באיזה סוג לבחור ואיזה אתר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר. האתר הוא הפנים של העסק שלכם, בחלק גדול מהמקרים הוא יהיה הפעם הראשונה שבה הלקוח נפגש עם העסק שלכם, וכמו שכולנו יודעים אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!

המאמר הבא יהיה מקיף, ויסקר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתתחילו בתהליך בניית אתר לעסק שלכם. קריאה מהנה!

בניית אתרים לעסקים – מה צריך לדעת?

חווית גלישה

חווית הגלישה של הגולשים שלכם היא אחד הדברים הראשונים שתרצו לקחת בחשבון כשאתם בונים אתר לעסק שלכם. על חווית גלישה יקומו ויפלו המכירות, הלידים וההכנסות של העסק שלכם מהאתר. חשוב לשים לב שהאתר יהיה רספונסיבי, כלומר מותאם למובייל (תוכלו להרחיב בנושא במאמר הבא – אתר רספונסיבי ). מעבר לזה חשוב מאוד לשים לב שהאתר שלכם יהיה מהיר ושלא יטען לאט מדיי. וודאו שהקטגוריות שלכם מסודרות בצורה טובה ונוחה, ושפשוט ונוח לגלוש באתר. כל אלו יתרמו לרמת האמינות והמקצועיות של האתר שלכם, שעליהם נדבר ממש עכשיו.

אמינות ומקצועיות ב- בניית אתרים לעסקים

מטרת העל של בניית אתרים לעסקים בין אם הם גדולים או קטנים היא להיות חלון ראווה אינטרנטי, וברוב המקרים האתר שלכם יהיה נקודת המפגש הראשונה של הלקוחות עם העסק שלכם. לכן חשוב שהאתר ישדר וייצג אתכם כבית עסק רציני ומכובד, שיודע על מה הוא מדבר ושאפשר לסמוך עליו!

הבסיס של יצירת אמינות ומקצועיות באתרים הוא השלד של האתר והבנייה הבסיסית שלו, שעליה תמיד נוכל להוסיף ולשפר דברים. הוספת דברים כמו מאמרים מקצועיים, טפסי לידים ומכשירים שיעזרו ללקוחות והגולשים שלכם, יכולים לגרום להם לחזור שוב שוב ולהשתמש בשירותים ובמוצרים שלכם באופן עקבי.

עיצוב בניית אתרים לעסקים

תוודאו שיש לחברת בניית האתרים שלכם צוות יצירתי שנמצא תמיד בחזית מגמות עיצוב האתרים ומקפיד על עיצובים חדשניים ורעננים. אתם צריכים להיות בטוחים שהאתר שלכם יבלוט מהשאר.

הצוות היצירתי שלנו נמצא תמיד בחזית מגמות עיצוב אתרים וזכה בפרסים על העיצובים החדשניים והרעננים שלו. אתה יכול להיות בטוח שהאתר מעודכן בכל הטרנדים האחרונים בעיצוב אתרים.

קודם כל אבטחה

אבטחה היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור לבחירת חברת בניית האתרים. תמצאו חברה שכל האתרים שלה מאושרים עם תעודת SSL ויש לנו צוות מומחים שעובד 24/7 כדי לשמור על האתר שלך מפני פרצות נתונים או התקפות של האקרים.

אתם צריכים להיות סמוכים ובטוחים שהאתר שלכם יהיה מאובטח בעזרת חברה עם ניסיון רב בתחום, שימו לב שגם מספקים לכם את כל הכלים הדרושים כדי שתוכלו לפקח על אבטחת האתר שלכם בעצמך.

מחירים ועלויות

מחירים של בניית אתרים לעסקים משתנים מאתר לאתר ומפלטפורמה לפלטפורמה, והכל תלוי בצרכים של העסק ומה הדרישות של האתר. יש לא מעט אנשים שמנסים לחסוך כמה שיותר בבניית אתר לעסק שלהם, אבל ברוב הפעמים לא משתלם לחסוך על אתר. אלו שחוסכים על אתר ומנסים לשלם כמה שפחות בסופו של דבר יצטרכו להוסיף דברים, לשנות ולהוריד חלקים וזה לא תמיד אפשרי כשיש לכם כבר אתר בנוי. מה שקורה בסוף זה שהם קונים בזול ומשלמים ביוקר.

ההמלצה שלנו היא לא לחסוך, וכמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע שיתנו לכם הבנה יותר טובה על איך עובד תהליך בניית אתר לעסק שלכם.

קידום אורגני ב- בניית אתרים לעסקים

כל מטרת הקמת האתר לעסק שלכם היא להביא לקוחות, וזה כמובן תלוי במיקום של האתר שלכם בגוגל בביטויים ומילות מפתח שונות. כדי להתברג במיקומים הראשונים כבר מההתחלה, ולתת לאתר שלכם יתרון על המתחרים חשוב לבנות את האתר בהיררכיה נכונה ומסודרת שהאלגוריתם של גוגל יוכל לקרוא ולהבין. יתרון גדול מאוד שתוכלו לקחת בחשבון אצל חברת בניית אתרים לעסקים הוא אם הם עושים גם קידום אתרים אורגני

בניית אתרים לעסקים – אילו סוגי אתרים יש?

ישנם סוגים רבים של אתרים, אי אפשר באמת לסווג את כולם לקטגוריות בצורה מושלמת, ובחלק הבא של המאמר נסקר 5 סוגים עיקריים של אתרים.

אתר תדמית

אפשר להקביל אתר תדמית לכרטיס ביקור דיגיטלי של עסקים. באתר תדמית תוכלו לספק מידע רלוונטי על העסק בין אם זה שעות הפתיחה שלו, מיקום גיאוגרפי, פרטים ליצירת קשר, פירוט על המוצרים והשירותים ועוד… יש לט מעט בעלי עסקים שחושבים שזה מספיק להשתמש בעמוד אינסטגרם ושהם יכולים לוותר על אתר אבל זו טעות, אתר משדר מקצועיות ואיכות וזה מה שאתם רוצים שעסק שלכם ישדר.

אתר קטלוג

אתר קטלוג הוא אתר שנועד להציג שירותים ומוצרים של העסק לצפייה. חשוב לעשות הפרדה בין אתר קטלוג לאתר מכירתי שכן באתר קטלוג לא יהיה לנו מכירה וסליקה. בדרך כלל באתר קטלוג נצרף גם המלצות, סטאדי קייסס, תמונות ווידאו מתאימים. חשוב לשים לב שאתר קטלוג חייב להיות מאוד ויזואלי, הרי כל המטרה שלו בסופו של דבר היא לפתות את הגולש להשאיר לנו פרטים או להתקשר לקבל הצעת מחיר.

אתר מכירות

אתר מכירות הוא מה שנקרא בשפה המקצועית אתר איקומרס – E-commerce. המטרה העיקרית של האתר הזה היא למכור. אתר מכירות הוא באופן יחסי אתר מורכב יותר, שכולל מוצרים, ועם יכולת סליקה ממש בתוך האתר לסליקת אשראי. הוא כולל גם עגלת קניות ודף צ’קאווט והוא יכול להיות עוצמתי ורווחי ביותר אם בונים אותו כמו שצריך. תוכלו להרחיב את הידע שלכם בנושא במאמר הבא הקמת חנות אינטרנטית

אתרי פורטל

אתר פורטל הוא אתר שמקשר לבעלי עסקים שונים או לאתרים חיצוניים שיוצאים מהאתר שלנו. אתר פורטל כשמו כן הוא – אתר שמשמש כנקודת כניסה לתוכן אחר. דוגמאות לאתרי פורטל יכולים להיות Yahoo, וואלה, נענע, תפוז ועוד.. אתרי פורטל יכולים לקשר לתכנים מגוונים, בין היתר חדשות, ספורט, מוסיקה ופורומים. האתרים האלו בדרך כלל יעילים יותר כשמתמקדים בתחום עניין או נישה ספציפיים ולא סוטים מהנושא המרכזי יותר מדיי.

אתרי תיק עבודות

אתרי תיק עבודות הם אתרים עם אופי ויזואלי שלעיתים קרובות יכללו גלריות ועבודות בעלות אופי אומנותי וספרותי. אפשר להתייחס לאתרים האלו כאל “חלון ראווה” והוא יכול להתאים למגוון של בעלי מקצוע כמו סופרים, צלמים, מעצבים, בעלי מלאכה ועוד.

שאלות נפוצות על בניית אתרים לעסקים

1) האם יש עלויות נוספות מעבר לבניית האתר?

התשובה היא כן, יש עלויות של אחסון אתר – סדר גודל של כמה מאות שקלים בשנה לאתרים פשוטים.

דומיין – זהו השם של כתובת האתר – לדוגמה www.ontomedia.co.il . עלות של דומיין היא 50 – 70 ש”ח בשנה.

2) בניית אתרים לעסקים – האם זה כולל גם עיצוב?

ברוב המקרים בניית האתר כוללת עיצוב. לדוגמה המתכנתים שלנו הם גם מעצבים מוכשרים שידאגו שהאתר שלכם יהיה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ולא יהיה דומה לשום אתר אחר!

3) מה זה וורדפרס?

וורדפרס זו המערכת המובילה ביותר בעולם לבניית אתרים וניהול תוכן. זו מערכת שעובדת עם קוד פתוח, מה שאומר שלא תהיו תלויים בשום חברה כדי לעשות שינויים כאלו ואחרים. ל- 95% מהאנשים ובעלי העסקים אין שום סיבה לבנות את האתר שלהם על פלטפורמה אחרת, שכן וורדפרס היא מערכת פתוחה, ידידודית ונוחה מאוד.

4) עם מי אהיה בקשר במהלך בניית האתר לעסק שלי?

ישירות עם מתכנת האתרים! אין שום סיבה לטלפון שבור, חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה תתן לכם להיות בקשר ישיר עם מתכנת האתרים במטרה שתגיעו לתוצאה הרצויה ביחד.

5) האם אוכל לעדכן בעצמי את האתר?

בהחלט! היתרון החזק ביותר של מערכת וורדפרס הוא נוחות התפעול שלה, מעבר לזה רצוי לוודא מול חברת בניית האתרים שלכם שבסוף התהליך תעברו הדרכה על האתר כדי שתלמדו איך לתפעל אותו בעצמכם לגמרי!

לסיכום

בניית אתרים לעסקים זה תחום רחב ולא קשה לטבוע בים המידע הנגיש שיש לנו כיום. בשורה התחתונה אתם צריכים חברת בניית אתרים מקצועית ואמינה שתתן לכם מעטפת שלמה ותלווה אתכם לכל אורך הדרך. אל תשכחו שהרבה פעמים האתר שלכם יהיה הרושם הראשוני של העסק שלכם, לכן חשוב לעשות רושם ראשוני טוב ולבנות אתר מקצועי שישאיר טעם של עוד.

איך מתקדמים?

הייתם רוצים לבנות אתר מקצועי לעסק שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום, השאירו פרטים בטופס המצורף או התקשרו ונשמח לתת לכם שיחת ייעוץ ללא עלות 🙂

לעוד מאמרים בבלוג :

בניית אתרים

בניית אתרים בשנת 2023

בניית אתרים ב- 2023 אם אתם מחפשים חברת בניית אתרים, בונה אתרים או סוכנות עיצוב, כנראה תרצו לקרוא את המאמר הזה. אתר אינטרנט הוא הפנים

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!