למה כדאי לי לקדם את העסק שלי בפייסבוק מטא?

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק מטא

טוב יותר מפרסומת בטלויזיה בפריים טיים – וזאת הסיבה

השיווק העולמי שינה צורה. מאז שענקיות הטכנולוגיה החלו במרוץ לאיסוף הדאטה של כל אנשי העולם ניתן כעת לשווק חומר ספיציפי ולהגיע לא רק לנפח גדול של אנשים אלא גם לכמות מאסיבית של לקוחות פוטנציאליים לכל תחום ותחום.
בואו נבין קצר יותר על קידום ממומן בפייסבוק מטא.

קידום אינטרנטי פייסבוק

יעילות הספציפיות

  1. מי מכם שמשתמש בפייסבוק מטא, אינסטגרם או כל רשת חברתית באשר היא בוודאי נתקל בתופעה המטרידה בה דיברנו על יד הטלפון על נושא מסוים או אפילו רק חיפשנו בגוגל מידע ומיד לאחר מכן הוצפנו פרסומות על אותו התחום. אתם מוזמנים לבדוק את העניין – דברו על נושא, למשל "סלון". דברו על הרהיטים בו ועל כך שאתם רוצים לקנות ריהוט חדש וגלו באיזה מהירות תגיע אליכם פרסומת להחלפת סלון – זהו "פירסום מטורגט" (אתם הטארגט target) הפרסום הזה הוא לא פחות ממשנה של חוקי המשחק.
  2. כמה לדעתכם עולה פרסומת בגמר האח הגדול? הייתם מעריכים את העלות במאות אלפים? אולי מעל מליון גם? עכשיו האם כל הקהל הגדול שנחשף לאותה הפרסומת באמת רלוונטי לחברה המשלמת את המחיר? האם חברה לפרסום מוצרי הגיל השלישי מתעניינת בבני נוער כקהל יעד? האם להקה של בני נוער שמפרסמת הופעה באמת צריכה שהפרסומות שלה יגיעו לבני הגיל השלישי? ישנן דומגאות נוספות כמובן אך בגדול חשוב להבין שלכל תחום ולכל נותן שירות או בעל מקצוע יש קהל יעד בקצה שהוא הפוטנציאל הגבוה שישתמש בשירות.
  3. דמיינו שאותה חברה שקנתה את פרסומת הגמר של האח הגדול תיקח את אותו הסכום ותשקיע בפלטפורמה שמאפשרת לה להגיע אל העיניים "הנכונות". האין זה יהיה המהלך החכם ביותר והיעיל ביותר?

איך בעצם זה עובד

קידום ממומן בפייסבוק מתבצע לרוב על ידי בעלי מקצוע. ניתן לעשות זאת גם בצורה עצמאית אך שווה לעשות בדק בית משמעותי טרם קבלת ההחלטה מכיוון שהדרישה מהפרסום בפייסבוק היא שיעשה בצורה יעילה – בעל מקצוע מוכר בארץ הוא אונטו מדיה. פייסבוק כענקית טכנולוגיה מסוגלת לאסוף על כל אחד ממשתמשיה פרטים רבים – גיל, מיקום, העדפות על פי הקבוצות בהן הוא לוקח חלק פאסיבי או אקטיבי", תגובות על פוסטים בנושאים אלו ואחרים… הרשימה ככל הנראה אין סופית. אדם אשר נמצא בשלוש קבוצות של חיפוש דירות – ניתן בקלות להבין בעזרת אלגוריתם שהוא פוטנציאל לקנייה של ספה חדשה. אנו יכולים לבקש מגוגל על פי תקציב ומשך זמן לפרסם שלל דברים לקהל על פי קריטריונים. ניתן לפרסם מוצר ספציפי או הופעה לאנשים באיזורים מסויימים ובשכבת גיל מסויימת. בעלי המקצוע ידעו להנחות את מבקשי השירות ראשית מי הם קהל היעד המדויק וכיצד לגשת אליו על ידי הזנת נתונים נכונה במנוע של פייסבוק.

קידום ממומן פייסבוק

מילה על בדיקת הקמפיין

ניתן להעריך את ביצועיו של הקמפיין תוך כדי היותו באויר. זהו מנגנון חזק שמאפשר התאמה תוך כדי תנועה ובעלי המקצוע ידעו לתת הנחיות של שיפור ושימור לקמפיין. חברת קידום טובה תדע לייעל את הקמפיין ולעשות אופטימיזציה מרבית כדי להוציא ״כמה שפחות״ ולהכניס ״כמה שיותר״ בפועל בתרגום ללידים או לכסף במידה ומדובר בהמרה.

לסיכום

הכוח שחבוי בפייסבוק מטא הינו עצום. הכוח הזה נובע מידע. יובל נח הררי טען בספרו "ההיסטוריה של המחר" שמאז ומעולם היו קבוצות כוח בעולם.

  1. טרם המהפכה התעשייתית האנשים אשר שלטו בקרקעות רבות היו בעלי הטון.
  2. לאחר המהפכה האנשים אשר שלטו במפעלים היו בעלי הממון והקבוצה החזקה באוכלוסיה.
  3. כעת הוא טוען שבעתיד הנראה לעין ( 100 השנים הקרובות) אלו אשר יחזיקו במידע יהיו בעלי העוצמה.

יש להשכיל להסתגל במהירות ולהבין ששיווק באמצעות קידום בפייסבוק הינו כלי חסר תקדים.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!