בניית אתרים בדרך הבטוחה

בניית אתרי אינטרנט - הדרך הבטוחה

עסקים חדשים נפתחים לחדשות לבקרים. השוק תחרותי וקשה, ועל מנת שעסק יצליח הוא צריך לבלוט ולאמץ אסטרטגיה שיווקית נכונה. לא צריך לספר לכם שאחד מתנאי הבסיס להצלחה עסקית היא קיומו של אתר אינטרנט, אך עצם קיומו אינו מספיק להצלחה. כדי שאתר יצליח ויקדם את העסק שלכם נדרש ידע מסוים בהקמה, תפעול וקידום אתרים .

הבעיה של אתרים עסקיים רבים

כולנו משתמשים באינטרנט, ורבים מאיתנו תופסים מעצמנו מומחים גדולים גם אם לא עברנו הכשרה כלשהי ואין לנו ידע מקצועי. לעיתים נדע לזהות אתר אינטרנט טוב ומצליח, אבל האם אנחנו יכולים לבנות כזה? זוהי שאלה אחרת לחלוטין.

הבעיה של עסקים רבים היא שהם יודעים שהם צריכים ורוצים אתר אינטרנט, אך הם לא עוברים את השלבים הנדרשים לאפיון האתר ובנייה שלו באופן שימשוך לקוחות פוטנציאליים ויסייע בקידומו. הבעיה מחמירה כשאת האתר בונים לגמרי לבד ללא סיוע של בעל מקצוע המומחה בבנייה וקידום אתרים.

השלב הראשון בתהליך בניית אתרים – אפיון האתר

על מנת שהאתר יצליח צריך ראשית כל לאפיין אותו. זה בא לידי ביטוי קודם כל בהיכרות של מי שבונה את האתר עם העסק, מטרתו והשירותים שהוא מציע. יש לתאם ציפיות ולהבין מה אתם כבעלי העסק רוצים מהאתר: איזה סוג אתר הוא יהיה? מי יהיה קהל היעד שלו? כיצד נהפוך אותו לכמה שיותר נוח ומהיר עבור המשתמש?

חשוב להתמצא במונחים כדי שתדעו מה אתם רוצים. למשל, האם האתר שלכם יהיה אתר תדמית? חנות וירטואלית? עמוד נחיתה פשוט?

קידום אורגני במנועי החיפוש

אלמנט חשוב נוסף שיש לשלב בעת בניית האתר הוא קידום אורגני במנועי החיפוש. המטרה של קידום אורגני היא שמנועי החיפוש ובעיקרם גוגל יוכלו לאתר את האתר שלכם במהירות כאשר מוזנת שאילתא רלוונטית, ולהציג אותו במיקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. אתר שגוגל לא מצליח למצוא כמו שצריך הוא אתר שאולי קיים, אבל הפוטנציאל שלו מוגבל ביותר ולמעשה ימצא אותו רק מי שמזין באופן ישיר את כתובת האתר.

קידום אורגני כולל שורה של פעולות, כגון מחקר ושילוב מילות מפתח, השקעה בתוכן איכותי, אפיון ושיפור חוויית משתמש, קניית קישורים לאתר שלכם מאתרים חיצוניים ועוד.

פלטפורמת הפיתוח של האתר

בחירת הפלטפורמה בה מפתחים את האתר רלוונטית למי שיבנה את האתר, אך גם לכם כדאי להכיר את המונחים ולדעת כי יש פלטפורמות שיותר או פחות קל לקדם במנועי החיפוש – וכאמור, קידום במנועי החיפוש זה חשוב. ישנן מערכות רבות של בניית אתרים, בין אם מערכות קוד פתוח ובין אפם מערכות קוד סגור. חלק מהמערכות פחות מתאימות לקידום אתרים ויכולים להעלות בעיות מסוימות כגון טעינה איטית.

פלטפורמות קוד פתוח של בניית אתרים הנחשבות לאיכותיות הן פלטפורמות כגון וורדפרס, דרופל, מג'נטו וכדומה. וורדפרס במיוחד נחשבת לפלטפורמת פיתוח טובה שרק הולכת ומתפתחת עם הזמן ומאפשרת ללקוחות מגוון תוספים המשפרים את האתר.

לעוד מאמרים בבלוג :

חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית עבור רוב העסקים הקמעונאיים, הקמת חנות אינטרנטית מהווה שלב מפתח בקידום ההכנסות העסקיות מהדיגיטל. בעלי עסקים שהשכילו לבנות חנות אינטרנטית, מגדילים את

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!