קידום אתרים בגוגל האם זה הכרחי? ולמי זה מתאים?

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

מי מכם אי פעם מצא תשובה בעמוד השני של גוגל?

טרם ניכנס לעומק ההבנה לגבי חשיבות קידום ממומן בגוגל יש להבין דבר או שניים על הזירה הוירטואלית, בה מתחרים במודע או שלא במודע נותני השירותים, העסקים ובעלי המקצוע של העולם האמיתי. אותה זירה הפכה בעשור האחרון לעניין עליו יקום או יפול עסק, הצלחתו של בעל מקצוע או כל דבר אשר דורש גישה אל לקוחות קצה.

קידום בגוגל

מה כל כך חשוב בזירה הוירטואלית

  1. עולם המסחר והשיווק עבר אינספור שינויים עוד מימי האדם הקדמון, תחלופה של מוצרים זה בזה התקדמו שינתה את פניה לשימוש בשטרות וכסף. הכסף הפך וירטואלי ודי נעצרנו בעולם בו אנו קופצים אל החנות הקרובה ורוכשים את המוצר הנדרש. בעלי המקצוע לרוב יגורו בעיר בה אנו מתגוררים. אך כעת נכנסת לתמונה הזירה הוירטואלית.  
  2. הרשת הפכה הכל קרוב יותר. משרות רבות ובעלי מקצוע המירו את משלח ידם בעבודה ב"שלט רחוק". ענקיות טכנולוגיה החלו לבצע משלוחים אל כל קצוות תבל ועל כן העולם הפך כפר גלובאלי קטן בו ניתן למצוא פתרונות לבעיות לא רק בסביבה.
  3. השינוי שהבהרנו שינה את התחרות בין נותני שירותים. כעת אינם עוד מתחרים רק על תשומת ליבם וכספם של הקרובים אליהם, אלא כל אדם יכול להיות לקוח פוטנציאלי ובנוסף כל מתחרה על גבי הגלובוס הינו יריב עסקי.

מה זה קשור לקידום ממומן בגוגל

גם ללא תואר במנהל עסקים ושיווק ניתן להמר שפרסומת טלויזיה הינה חשיפה משמעותית לכל נותן שירות. כעת גוגל הוא מנוע החיפוש המשומש ביותר בעולם, נכון ל 2.7.21 ממוצע החיפושים היומי בגוגל עומד על 3.5 מיליארד חיפושים – זה 40,000 חיפושים בשניה. הבנו כבר את רמת החשיבות של הופעה מוקדמת במנוע החיפוש כעת צריך גם לפעול בהתאם.

קידום ממומן בגוגל

כיצד ניתן לשפר סיכויי הופעתי מחוץ לחלק השחור של גוגל

ישנן מגוון שיטות לקדם את המוצר/האתר במנוע החיפוש. תחילה יש לכתוב קוד יעיל ונקי ולייצר חווית משתמש, ישנו עניין של סיפוק תוכן איכותי כדי להגדיל את הtraffic  (תנועה) של משתמשי הקצה אל הנקודה הרצויה. אך בגדול – מדובר על השילוב של כל הכלים הקיימים. קיום ישנם בעלי מקצוע בתחום אשר יודעים להתאים קמפיין ספציפי על פי הנחיות תקציב ויעדים. דוגמא לנותני שירות מוכרים בשוק הישראלי הם אונטו מדיה. שיודעים כיצד לכוון את הפרסום אל קהל היעד הספציפי ולדאוג שהאתר שאמור לשרת אותכם לא יעלה אבק בצילו של העמוד השני של גוגל והלאה.

מילה על בדיקת הקמפיין

מומלץ מאוד לזכור שהקמפיין אינו עובד בצורה של "שגר ושכח". ניתן לעקוב על הצלחתו של קמפיין תוך כדי פעולתו ולהבין כיצד לשפרו והאם הוא יעיל. כמובן שבעלי מקצוע ידעו להנחות ולהסיק מסקנות בתחום, אך מומלץ לבקש הסבר בנושא מהאיש המקצוע איתו אתם עובדים יד ביד. 

לסיכום

הרשת אינה עוד עניין קטן. ג'ף בזוס (האיש העשיר בעולם) מספר שהרעיון שלו להקמת אמזון הגיע מהסתכלות בטבלה שמראה את קצב צמיחת השימוש באינטרנט לפני כעשרים שנה. הקצב מאז לא האט והעולם לא הוריד את הרגל מהגז בעולם הוירטואלי. ישנן אינספור שיטות שמי שישכיל להשתמש בהן לטובתו יזכה לקצור את הפירות בהתאם. השינוי כבר כאן ומומלץ להסתגל אליו ולא להשתרך מאחור. אם יש בידכם אתר שמטרתו לשרת מטרה מסוימת – לימדו את התחום או העזרו באנשי מקצוע ותנו לו את היכולת לבלוט אל לקוחות הקצה.

לעוד מאמרים בבלוג :

בניית אתרים

בניית אתרים בשנת 2023

בניית אתרים ב- 2023 אם אתם מחפשים חברת בניית אתרים, בונה אתרים או סוכנות עיצוב, כנראה תרצו לקרוא את המאמר הזה. אתר אינטרנט הוא הפנים

קרא עוד »

קידום במטא בצורה הנכונה

קידום במטא – פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ועוד… לאחרונה שינתה חברת פייסבוק (מנבדל מהרשת החברתית) את שמה ל-"מטא". מטא היא החברה המפעילה את הרשתות החברתיות המובילות

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!