שיווק באינטרנט – איך מצליחים ב- 2022?

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט זו הדרך היעילה ביותר לייצר תנועה לאתר או לבלוג שלך. זו גם הדרך היעילה ביותר להביא את העסק שלך לחשיפה אל קהל גדול.

הדרך הטובה ביותר להצליח בשיווק באינטרנט בשנת 2022 היא שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן בו זמנית.

המדיה החברתית הפכה למרכיב מרכזי בתהליך השיווק האינטרנטי. עם כל כך הרבה פלטפורמות שונות בחוץ, המשווקים צריכים להיות עם היד על הדופק כל הזמן, לדעת לחזות שינויים ולהסתגל אליהם.

אחד היתרונות הבולטים ביותר בשיווק באינטרנט הוא שהוא לא מוגבל! כולם מחוברים היום לאינטרנט, קהל הלקוחות הפוטנציאלים שיכולים להיות לכם הוא מיליארדי אנשים.

שיווק אורגני לעומת שיווק ממומן

קידום אורגני הוא פעולה של קידום מותג או מוצר באמצעים שאינם בתשלום. ניתן לעשות זאת באמצעות מדיה חברתית, מפה לאוזן וקידום במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו, בינג וכוליי.

קידום ממומן הוא פעולה של קידום מוצר או שירות באמצעות תשלום עבור שטחי פרסום. מודעות אלו הן בדרך כלל בצורת באנרים, מודעות טקסט, מודעות וידאו ועוד. בשביל קידום ממומן אפשר להשתמש בפלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, טאבולה, אווטבריין לינקדין וכוליי.

שיווק אורגני וכיצד הוא יכול לעזור לעסק הקטן שלך לצמוח?

מהו שיווק תוכן אורגני?

שיווק אורגני זו אסטרטגיית שיווק שמתמקדת במשיכת לקוחות באמצעות מתן מידע בעל ערך, רלוונטי ואמין. היא מתמקדת ביצירה והפצה של תוכן איכותי המושך מבקרים לאתר של חברה על מנת להמיר אותם ללידים או ללקוחות.

שיווק אורגני לא מתעסק במתן דואר זבל וספאם לאנשים בפרסומות או במכירת כל דבר, הסוג הזה של השיווק עוסק בהפקת מידע בעל ערך עבור קהל היעד שלך על מנת לבנות איתו קשרים לאורך זמן.

השיווק האורגני הוא חלק חשוב באסטרטגיה הדיגיטלית של כל חברה מכיוון שהוא לא רק עוזר לקידום אתרים אלא גם בונה מודעות למותג, מגביר את נאמנות הלקוחות ויכול להוביל להגדלת ההכנסות.

את השיווק האורגני נוכל להקביל להשקעה לטווח ארוך. התוצאות לא יהיו מיידיות אבל כשהן יגיעו זה בוודאות ישתלם לכם!

כיצד נמדוד את הצלחת הקידום האורגני שלנו?

קמפיינים מוצלחים של קידום אורגני נמדדים לפי מספר הביקורים, הקליקים וההופעות במנועי החיפוש והרשתות החברתיות. ככל שנקבל יותר מבקרים לאתר או לדף המדיה החברתית שלך, כך יש לנו יותר סיכוי להמיר אותם ללקוחות. מטרת השיווק היא לבצע מכירות, הצלחת הקידום האורגני שלנו תימדד גם במספר ההמרות (מכירות) שנקבל.

שיווק ממומן וכיצד הוא יכול לעזור לעסק הקטן שלך לצמוח?

שיווק ממומן הוא אסטרטגיית שיווק המסייעת לעסקים קטנים לצמוח ולהתפתח. זוהי צורת פרסום שמשלמת עבור פרסומת בתמורה לחשיפה או קליקים. ישנם יתרונות רבים לשימוש בשיווק ממומן כדי להרחיב את העסק שלנו, אך היתרון הבולט ביותר הוא תוצאות מיידיות! נוכל לראות מכירות כבר כמה שעות לאחר שהקמנו את הקמפיינים הממומנים.

יתרון נוסף של הקידום הממומן הוא שתוכלו להגביל את התקציב שלכם, לעשות “טסטים” ולבדוק איך קהלים שונים מגיבים למוצר / שירות שלכם.

כיצד נמדוד את הצלחת הקידום הממומן שלנו?

הצלחת קידום ממומן תלויה ביעדים שהצבתם לעצמכם. לדוגמה, אם החברה מעוניינת להגדיל את המכירות, עליהן למדוד את הצלחתן על סמך שיעורי המרה ומכירות. לעומת זאת אם החברה מעוניינת להיחשף לכמה שיותר אנשים, הקמפיינים שלכם ימדדו בכמות החשיפות.

על מנת למדוד הצלחה, יש להשוות את הביצועים של הקמפיינים עם קמפיינים דומים אחרים או עם קמפיינים קודמים.

שיווק באינטרנט – חובה לכל עסק

בימינו כל עסק חייב שיווק באינטרנט, לא משנה מאיזה סוג. בעל עסק שלא משווק את עצמו באינטרנט כאילו לא קיים!

ככל שהעולם הופך לדיגיטלי יותר, ככה חיוני יותר לעסקים להיות נוכחים באינטרנט. לא משנה איזה סוג של עסק, חשוב לשווק את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט. מכיוון שיותר אנשים משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כמקור השימוש העיקרי שלהם באינטרנט.

מה צריך כדי להתחיל שיווק באינטרנט ?

נכס דיגיטלי

הכוונה בנכס דיגיטלי היא לאתר, דף נחיתה, עמוד אינסטגרם או פייסבוק פעילים עם הרבה עוקבים וכל דבר שיכול לתת מידע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם על העסק שלכם. הצעד הראשון הוא אתר אינטרנט. אתר אינטרנט זו דרך מצוינת לקדם את העסק, השירותים והמוצרים שלנו. זוהי נקודת המגע הראשונה עבור מבקרים רבים שיגבשו את דעתם על החברה שלנו על סמך מה שהם רואים באתר.

אסטרטגיה שיווקית

בניית אסטרטגיה שיווקית היא חלק בלתי נפרד מכל התהליך שנקרא שיווק באינטרנט . חשוב להבין מה המטרות שלנו ומה נרצה להשיג מהשיווק, ולפי המטרות האלו נדע באילו כלים נצטרך להשתמש. אם זה לבנות אתר או דף נחיתה? אם זה לקדם בפייסבוק, גוגל, טיקטוק או כולם ביחד? נוכל להבין את הטקטיקות והפעולות הקטנות שנצטרך לעשות בדרך כדי להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו.

חברת בניית אתרים וקידום ממומן אמינה

אם אתם לא רוצים לבזבז שנים של למידה, לבזבז כסף על פרסומים שכנראה לא יעבדו עד שתבינו מה עובד, ולבזבז אנרגיה וזמן שתוכלו להשקיע בהגדלת העסק שלכם, אתם תצטרכו חברת מדיה איכותית שתתן לכם את הפתרונות הטובים והמדויקים ביותר לעסק שלכם.

חברה שתתן לכם תמיכה ותבין את הצרכים היחודיים של העסק שלכם, חברה שתדע לתת את הפתרונות הנכונים והמדויקים ביותר כדי שהעסק שלכם יגדיל את מחזור המכירות שלו ויעלה לשלב הבא. רק חברה עם ניסיון של שנים ותוצאות בשטח תעשה את זה בצורה הטובה ביותר.

לסיכום

מי שלא נמצא בדיגיטל לא קיים! אם אין לכם נכס דיגיטלי ההמלצה שלנו היא לבנות אחד, ויפה שעה קודם. היום זה יותר ברור מאיי פעם שהכל נהיה דיגיטלי. שולי רווח של חנות דיגטלית גבוהים בהרבה מחנות פיזית.

אנחנו באונטו מדיה בונים אתרים, דפי נחיתה, קמפיינים ממומנים, אסטרטגיות קידום אורגני, מכפילים ומשלשים מחזורי מכירות של מאות עסקים.

אז אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם שלב אחד למעלה אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ללא עלות עם מומחי השיווק שלנו, כדי שגם אתם תוכלו להגדיל ולפתח את העסק שלכם ולהביא אותו למחוזות חדשים.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!