מעוניינים לקדם את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות בגוגל?

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בצורה מקצועית בהתאם למילות מפתח הרלוונטיות עבור העסק שלכם, כך שתתקדמו לראש תוצאות החיפוש בגוגל!

עדיין מתלבט? קדם את העסק שלך עוד היום!

איך יתרום קידום אורגני בגוגל לאתר שלי?

כל הכבוד! בניתם אתר שיחשוף את העסק שלכם ברשת הדיגיטלית, אך כמו בעסק פיזי צריך לייצר תנועת לקוחות לעסק נכון?

כאן נכנס למשחק הקידום האורגני ברשת החיפוש של גוגל, הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים מילות מפתח ברשת החיפוש בגוגל בהתאם למה שהם מעוניינים לרכוש/לברר.

בקידום האורגני אנו נקדם מילות מפתח בעזרת מאמרים, קישורים חיצוניים ועוד המון טכניקות שיגרמו לאתר העסק שלנו להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל.

לכן לטווח הארוך חשוב מאוד להשקיע בקידום אורגני בגוגל על מנת לייצר תנועת לקוחות שוטפת מגוגל.

מהם היתרונות בקידום אורגני בגוגל?

הזרמת תנועה איכותית לטווח ארוך

החזר על השקעת פרסום טובה לטווח ארוך

עלייה בכמות התנועה לאתר בטווח הארוך

הרבה יותר זול ובטוח מפרסום ממומן

עוזר למתג את העסק שלכם ברשת

איך עובד התהליך?

בניית אסטרטגיה לקידום

בניית אסטרטגיה ומחקר מילות מפתח בהתאם למילים המתאימות והנכונות לעסק שלכם על פי נפח חיפוש.

ביצוע קידום אורגני חודשי

במסגרת הקידום האורגני נבצע עבורכם כתיבת תוכן SEO מדויקת, אופטימיזציות באתר, נשפר את איכות כתיבת הקוד באתר ונקטין את משקל עמודי האתר לצורך שיפור מהירות וקידום לפי איך "שזחלני" גוגל אוהבים.

דוחות מיקומים וביצועים

כל חודש נספק עבורך דו"ח מפורט המעיד על עליות וירידות במיקומי מילות מפתח, מדד נפחי חשיפות של האתר, בדיקות מיקומי מתחרים ודו"ח ביצוע עבודה חודשי.

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות

יש כמה הבדלים משמעותיים בין קידום אורגני לקידום ממומן כמו תשלום על כל קליק שמתבצע(לחיצה על מודעה) לעומת קידום אורגני בו אין תשלום על קליקים בגוגל. עוד הבדל משמעותי הוא שבקידום ממומן אתם תהיו במקום הראשון אך ברגע שיגמר התקציב היומי אתם תרדו מהמיקום הגבוה ומתחרה אחר יתפוס את מקומכם. 

העבודה עצמה נעשית ע"י מקדם, אך אלה הם רק פעולות העוזרות לגוגל להאמין ולסמוך על האתר שלכם, כמובן שכתיבת התוכן היא חלק גדול מכך, אך גוגל עצמה היא הקובעת. מזה אומר? הזחלנים של גוגל סורקים את הרשת מפעם לפעם (גם את האתר שלך). לפי זה הם קובעים את המיקומים שלך בגוגל. בסופו של דבר גוגל זו בינה מלאכותית שמטרתה להציג למשתמש את התוצאה הרלוונטית ביותר עבורו.

לא. במידה ויש חברה או מקדם אורגני שמבטיח זאת אז ממליצים לעצור את התהליך מולם ולחפש חברה/מקדם אמינים יותר. הסיבה היא שאין אף אחד שיכול להבטיח קידום שכזה מהסיבה שגוגל והזחלנים שלה הם אלו שמחליטים מי יהיה ממוקם ואיפה.