משפכים שיווקים

עדיין מתלבט? קדם את העסק שלך עוד היום!

מהו משפך שיווקי?

אז מה זה בעצם אומר? מבטיחים לכם שאחרי שתקראו את זה, זה לא ישמע כל כך מפחיד!
משפך שיווקי הוא תהליך שעובר הלקוח מהרגע שהוא פוגש לראשונה את העסק שלכם ועד לסיום בו הוא מבצע את הרכישה המיוחלת דרך החנות, אתר או דף הנחיתה שלכם.

אין ספק שאפשר לסמן את המשפך השיווקי כאחד הכלים החשובים ביותר כיום, וההמלצה היא לכל מותג להשתמש בכלי הזה על מנת להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח שרוכש בוודאות. 

איך עובד התהליך?

שלב החשיפה

הלקוח נתקל במודעה על השירות, לאחר חשיפת המוצר ע"י המציג, הלקוח יעבור לשלב ההתעניינות.

שלב ההתעניינות

אחרי שהלקוח התרשם מהמוצר, הוא יתחיל לבדוק ולברר. ככל הנראה הוא יבדוק ברשתות החברתיות אז מומלץ שיהיו לכם כאלו.

שלב הבחירה

אחרי שהלקוח הסיק את מסקנותיו, הוא יצור איתכם קשר בכמה אופנים.
טלפון, השארת פרטים, שליחת מייל.

שלב הרכישה

סוף סוף הלקוח החליט לרכוש! בדרך כלל בעת הרכישה, נבקש מהלקוח פרטים אישיים על מנת להמשיך את הקשר איתו.

שלב שימור הלקוח

בשלב האחרון המטרה היא לשמור על קשר עם הלקוח לטווח הארוך, וזאת כדי שהוא יחזור שוב לרכוש אצלכם.

מהם היתרונות במשפך שיווקי?

היתרון הכי גדול במשפך השיווקי הוא שיש לך את האופציה לדעת בדיוק איזה תהליך הלקוח עובר וממש לדעת מה יקרה ומתי. קצת מפחיד….
בין השאר, זה נותן את האופציה לסדר וארגון ופחות בלגן בכל התהליך, כל קורה לפי תכנון והכל ידוע מראש. 

הכל לפי התוכנית

בדרך כלל הכל קורה לפי התוכנית. כמובן שבשביל זה צריך לעבוד בכל הפלטפורמות על מנת להכין את השטח.

שלב שלב

הלקוח שלנו יודע מה קורה בכל שלב מהרגע שהתחלנו להריץ את הפרויקט.

תוצאות יעילות

התוצאות המתקבלות בסיום יעילות ללקוח, להרחבת המכירות והגדלת קהל הלקוחות.

מנגנון מכירתי

בעזרת בניית משפך שיווקי תייצרו לעצמכם מנגנון שעובד על בסיס קבוע ומכניס לקוחות באופן יציב, כך לא תצטרכו להסתמך יותר על פה לאוזן.

ניצול תקציבי פרסום

בעזרת המשפך השיווקי תרוויחו 2 דברים: 1. תבנו רשימת תפוצה חזקה שתוכלו למכור לה. 2. תקבלו פניות/רכישות על בסיס קבוע, כך שכל תקציבי הפרסום יצאו בצורה יעילה.

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות

משפך מכירות B2B מייצג את האופן שבו הלידים שלך נלכדים ומועברים דרך שלבי האינטראקציה השונים עד שהם מבצעים רכישה או עוזבים את המשפך. צינור המכירות מתמקד בפעולות שננקטו על ידי אנשי המכירות שלך ובפוטנציאל להכנסות בכל נקודת זמן נתונה.

החשיבות הראשונה והעיקרית היא להגביר את המכירות, מכירות הן החלק המהותי של הצלחה עסקית לא משנה אם אתה מנהל סטארטאפ, יזם או חברה גדולה אתה תמיד צריך להמציא טכניקה חדשה להשגת לידים טובים.

ובכן, משפך מועיל בהשגת המכירות הנוספות הללו. יותר מכך, זה עוזר לך להשיג יותר מכירות מסביב לשעון, יום אחרי יום!

זה מאוד ברור שללקוחות הפוטנציאליים יש הרבה אפשרויות, אתה רוצה שהם יבחרו את המוצרים/שירותים שלך אבל אתה לא יכול להכריח אותם. במקום להראות להם את כישורי השיווק שלך.

כיצד אנשים מתקשרים עם האתר שלך במהלך הפעלה. איפה הם לוחצים? נראה שמשהו מבלבל אותם? האם הם ממקדים את תשומת הלב שלהם לאן שאתה רוצה?

זה חשוב במיוחד עבור אותם דפי נחיתה שדיברנו עליהם. אם הם לא מותאמים להמרות, רוב האנשים פשוט ילחצו.