האם כדאי לקדם את האתר שלי לבד או להעזר בחברת קידום אתרים ?

חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים

על מה כל המהומה

בהתאם לשינויים שמתרחשים בעולם ניתן לשים לב לתנועה בולטת של משרות אשר מתבטלות ומשרות חדשות שנוצרות. מנהל/ת ניו מדיה, יוצר/ת תוכן, משווק/ת דיגיטל (שמות שרובכם שמעתם בכותרת כזו או אחרת) ולעומת זאת המשרות אשר מתחילות להדחק אל עבר ההיסטוריה כגון – קופאי/ת, עובדי מפעל וכו'. אחד המקצועות שמככבים בעולם המודרני בו לזירה הוירטואלית חשיבות רבה הינו קידום אתרים.

חברת קידום אתרים

מה עושה חברת קידום אתרים

  1. המקצוע נוצר מתוך צורך של השוק. תחרותיות וכסף רב שנמצא בתחום הולידו יזמים להמציא את הגלגל בתחום השיווק. דוגמא לחברה ישראלית כזו היא "אונטו מדיה". תפקיד חברת הקידום היא נתינת ערך מהותי ללקוחתיה וליצור עבורם קמפיין יעיל ככל הניתן, מבניית אתר ועד הנגשתו אל לקוחות הקצה של אותה החברה תוך הבנה של חוקי המגרש וספציפיות הלקוח.
  2. החברה צריכה לעשות חקר מעמיק על קהל היעד ולהבין את ציפיות הלקוח, משם הדרך אל שיפור ההכנסות החודשיות עבור הלקוח הינה די בטוחה.
  3. החברה תקדם את הופעת האתר במנועי החיפוש וייתכן שתשתמש ברשתות החברתיות כדי להגיע לקהל יעד ספציפי. היא תגרום לתנועה והבאת לקוחות (לידים) פוטנציאליים מהותיים אל לקוחותיה.
  4. החברה תבדוק את יעילות הקמפיין בעודו "רץ" ותדע לשפרו תוך כדי תהליך, ניתן יהיה לראות כמה לקוחות הגיעו אל העסק בעזרת החברה ולעמוד את התקציב שנכון היה להשקיע בדיעבד ונכון יהיה להשקיע בהמשך.

האם אני יכול לעשות את התהליך בעצמי

האם יש משהו שלא ניתן לעשות ללא בעל מקצוע? זוהי בגדול התשובה, כמו שבשביל לפתוח סתימה נזמין אינסטלטור ובשביל ללכת לבית המשפט ניעזר בעורך דין – בשביל לקבל אפקטיביות מלאה על קידום אתר ברשת נצטרך להיעזר בבעל מקצוע. ניתן ללמוד את התחום בצורה עצמאית לחלוטין אך זה יקח זמן ואולי לא כדאי להתגלח על עצמינו בקמפיין הראשון. לכן, בקצה, ככל הנראה מומלץ להיעזר בשירות של חברת קידום אתרים. החברה תדע להעריך מהו התקציב הדרוש בשביל הציפיות איתן תגיעו ולכוון הכי קרוב שאפשר בעזרת קמפיין יעודי, בניית אתר נכונה ויעילה ושימוש באלגוריתמים של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו'

חברה לקידום אתרים

עד כמה זה עוזר

נסו להיזכר בדרכי השיווק שאתם מכירים. בטח חשבתם על פרסומת בטלוויזיה, אולי מודעה בעיתון, פרסומת ברדיו… הדרכים המקובלות והמיושנות. כמובן שניתן להיזכר גם בפרסומות הקופצות ברשתות החברתיות בהן מעבירים אחוז ניכר מהאוכלוסיה אחוז ניכר משעות היום. הקידום בדיגיטל הפך עוצמתי כשם שהדיגיטל בכללי הפך עוצמתי. ישנו יחס ישיר בין ההתמכרות של בני האדם למכשיר הסלולארי ויעילות הקידום במכשיר. שווה להבין את התחום ולהתייעץ עם בעלי המקצוע כדי לדעת כיצד להרוויח מהעולם החדש ולא לראות אותו מהצד ולהגיד בקול כעוס שראינו את הפוטנציאל ולא עשינו דבר  

לסיכום

חברת קידום אתרים הינה ככל הנראה מהמקצועות החדשים הנחשקים בשוק. אין הכוונה דווקא בלהפוך להיות אדם בעל המקצוע כמו הכוונה היא לדעת להיעזר בבעלי המקצוע כדי לקדם את הרצונות שלנו בעולם החדש. העוצמה הינה רחבה, היקפים אינסופיים, עולם שלם שהופך לכפר גלובאלי קטן בעזרת ה www שנכנס לחיינו. פרסומות אינן צריכות להיות עוד מטופשות וללא יעד ספציפי. ניתן להשקיע סכומי כסף בשביל להגיע ללקוחות רלוונטיים. על כל אלו אחראית חברת קידום האתרים ובקצה כל מטרתה היא להגדיל את התנועה שגם ככה נמצאת אי שם ברשת אל המטרה אותה אתם מניחים אל מול עיניכם.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!