הקמת אתר אינטרנט – איך עושים את זה?

הקמה של אתר אינטרנטי

הקמת אתר אינטרנט

בעלים של עסק וחושבים על תגבור הנוכחות העסקית שלכם באינטרנט? מאמר זה הוא במיוחד בשבילכם. כיום כל עסק חייב לטפח פרופיל אינטרנטי הכולל עמודים עסקיים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, אתר אינטרנט עסקי ולעיתים גם חנות אינטרנטית במידה ואתם מעוניינים למכור מוצרים אונליין. בניית אתרים הוא לא דבר פשוט בכלל, אך עם קצת מידע וסיוע מאנשי מקצוע תוכלו להקים אתר איכותי לעסק שלכם שיתרום להרחבת המכירות שלכם.

הקמת אתר - אונטו מדיה

בניית אתרים לעסקים - האם כדאי לעשות זאת לבד או עם חברה מקצועית לבניית אתר אינטרנט?

אחד הלבטים שעומדים בפני בעלי עסקים הוא אם לבנות את האתר בעצמם או להיעזר בשירותה של חברת בניית אתרים.
הקמה עצמאית של אתר אינטרנט היא דבר אפשרי וישנם מי שבוחרים לעשות זאת. על אף האמור, ממש לא בטוח שכדאי לכם לבחור באפשרות הזו, בעיקר אם אתם לא מומחים בבניית אתרים. יתכן שתוכלו לבנות את האתר בעצמכם, אך אתם לא צריכים סתם אתר – אתם צריכים שהאתר יהיה מוצלח ובשביל זה צריך בעלי מקצוע. בוני אתרים צריכים להתמקצע במגוון תחומים:

  • עיצוב: עיצוב הוא מרכיב חשוב מאוד בשיווק ובחוויית משתמש, ובמידה ואתם לא מעצבים גרפיים יהיה לכם קשה מאוד לעצב אתר באופן מקצועי ומודרני שימשוך לקוחות.
  • קידום אורגני: אתר לא שווה הרבה אם לא נכנסת אליו כמות גדולה של אנשים, ועל מנת שזה יקרה אנחנו צריכים לדאוג שהאתר יקודם כמו שצריך במנועי חיפוש. זאת יש לעשות באמצעות מגוון פעולות שנקראות "קידום אורגני", שהוא מונח שנעבור עליו בהמשך. השורה התחתונה היא, שחברות בניית אתרים מתמחות בקידום אורגני ומכירות דרכים להגדלת התנועה באתר שסביר להניח שאתם לא מכירים.
  • בנייה שיווקית: מי שבונה את האתר צריך לדאוג שמבנה האתר ישווק בצורה הטובה ביותר את המוצר שלכם. כך למשל, לא תמיד פשוט לדעת בעצמכם מהי כמות התוכן שיש להוסיף על כל מוצר, היכן יש למקם את עיקר התוכן באתר, היכן לשים תמונות וכדומה. חברות בניית אתרים לעומת זאת מומחיות לעניין.

לכן במידה ואתם לא מתמחים באחד או יותר מהתחומים הנ"ל, אנחנו ממליצים לכם בחום להיעזר בחברה לבניית אתרים. זה יחסוך לכם זמן, התעסקות וכסף ויבטיח תוצאה טובה יותר.
בניית אתר אינטרנט אצל מקצוענים תשפר משמעותית את כמות הלידים, הפניות וכמות הרכישות שלכם מהסיבה שבוני אתרים מנוסים בתחום ידע לקבל אחוזי "המרה" גבוהים יותר משמעותית.

סוגי אתרים – איך יודעים מה מתאים?

אתרים עסקיים באים במגוון צורות וסוגים. כדי שיהיה לכם קל יותר להבין, חילקנו את סוגי האתרים העסקיים לשלושה סוגים עיקריים:

  1. אתרי תוכן סטנדרטיים

מדובר באתרי תוכן פשוטים יחסית ללא שימוש בפיצ'רים מיוחדים. אתר סטנדרטי לרוב כולל עמוד ראשי של העסק, פרטי יצירת קשר, מידע רלוונטי אודות העסק וכן פרטים על השירותים השונים או המוצרים שמציעה החברה. לעיתים תוכלו למצוא באתרים כאלו גם סרטונים או מצגות.

אתרי תוכן כאלו מתאימים לעסקים מנישות רבות, הזקוקים להצגת שירותי החברה, תיקי עבודות ולמעשה כל מידע רלוונטי אודות העסק.

  1. אתר מתקדם עם פיצ'רים ייחודיים

אתר מתקדם, או אתר תדמית לא סטנדרטי המכיל פיצ'רים מיוחדים. כך למשל האתר יכול לכלול צ'אט מהיר עם בוט או עם נותן שירות אנושי – וזהו רק סוג פיצ'ר אחד שתוכלו לשלב באתר שלכם, ישנם עוד רבים אחרים. למעשה כאשר מדברים עם פיצ'רים מיוחדים לאתר השמיים הם הגבול והיום ניתן לעשות כמעט הכל. עם זאת, לרוב מדובר בבנייה מתקדמת ומורכבת יותר ולכן גם יקרה יותר.

  1. חנות וירטואלית

חנות אונליין דרכה ניתן לרכוש את המוצרים שהעסק מציע. חנות כזו כוללת הצגה של המוצרים, פירוט מידע רלוונטי עליהם ואפשרות להוסיף אותם לסל קניות וירטואלי. בסיום הקנייה הלקוח יוכל לגשת לקופה, לבחור אמצעי תשלום ודרך שילוח.

איך מקימים אתר אינטרנט

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים, או קידום אורגני הן הפעולות שעושים מקדמי אתרים כדי לשפר את הדירוג של האתר במנועי חיפוש. בסופו של דבר מנועי החיפוש ובראשם גוגל היא הדרך המרכזית בה מי שלא מכיר את האתר שלכם יגיע אליו, ולכן חשוב לבצע פעולות שונות כגון שילוב מילות מפתח, אפיון חוויית משתמש, בניית קישורים ועוד עבור קידום האתר.

אל תתפשרו על איכות – לכו עם הטובים ביותר

אנחנו באונטו מדיה מקפידים על שירות ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו בונים אתרים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח ומקפידים להבדיל אתכם ממתחריכם מכל הבחינות. אצלנו לא מסתפקים בבינוניות ובתבניתיות ומתחייבים לתוצאה טובה.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!