לוגו אונטו מדיה

בניית אתרי תדמית למי זה מיועד ולמה זה טוב ?

בניית אתרי תדמית באונטו מדיה

מאמרים נוספים

חפשו אותנו

צריכים עזרה?

בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית הוא נושא שצבר תאוצה בחודשים האחרונים. כל מיזם שבבעלותכם או עסק כזה או אחר, המשקיף על כל תחום עסקי שהחברה שלכם עוסקת בו, נצרך כיום באתרי תדמית.

אתרי תדמית נועדו לייצג בעלי מקצוע או חברות. בדרך כלל מדובר על אתרים קטנים עם כמה עמודים לכל היותר.
אתרי תדמית מהווים קטגוריה רחבה של אתרים המאוחדים על ידי מטרה אחת: לקדם חברה כולה, במקום להתמקד במוצר יחיד או במותג משנה אחד.
עם זאת, על מנת ליצור אתר תדמית טוב, צריך להבין בבירור את מטרותיו וסיווגיו.
במאמר זה אנו הולכים :
להבין מהו בניית אתרי תדמית ולספק כמה דוגמאות טובות לעיצוב אתרי אינטרנט. להגדיר את המטרות האמתיות של אתר התדמית. לענות על השאלה מתי הגיע הזמן לחברה לשקול פתיחת אתר תדמית. להדגיש אילו סעיפים, אלמנטים ותוכן יכולים להיחשב הכרחיים מבחינת בניית אתרי תדמית.

משווקי אינטרנט רבים – ולקוחותיהם – מבלבלים לעתים קרובות אתרי אינטרנט עם אתרי קידום מכירות, אם כי לשני סוגים אלה יש מטרות שונות לחלוטין. אתרי מכירות מתמקדים במוצר מסוים, והמדד החשוב ביותר שלהם הוא הגידול במכירות של אותו מוצר.

אולם ברגע שחברה מתחברת ליותר ממותג, מוצר, שירות או פעילות אחת, עליה לבדל את תחומי העיסוק שלה ולהתמקד באפיון העסק, סיפור כללי על מי ומה אנחנו מספקים ונותנים, והכי חשוב זה לגרום ללקוח להשאיר את פרטיו במערכת על מנת שניצור לעצמנו לידים. מה זה ליד אתם בטח שואלים? 

בהקשר מכירות, ליד מכוון קשר עם לקוח פוטנציאלי שיכול לכוון למספר אפיקים. משיכת משקיעים ודיווח לבעלי המניות למשל, או מישהו שמעוניין בשירותים שלנו. זה מה שאתר קידום מכירות אחד לא מסוגל ולא מעוניין להתמודד איתו מפני ששאיפותיו אחרות.

בניית אתרי תדמית

מטרות שעל אתר אינטרנט תדמיתי להגשים:

  1. הצבת יעדים – צריך להיות ברור כבר ממבט ראשון שהעסק גדול ומשגשג.
  2. הטמעת מוניטין – על האתר שלכם להבטיח למבקריו תום לב ומוסר עסקי ללא דופי של העסק שלכם.
  3. מניע אמון – מראה מדוע החברה נהדרת ומומלצת לעבוד איתה.
  4. מידע על עסקים או מותגים כלולים, אך לא העברת המוקד אליהם. לכל המותגים צריכים להיות אתרים נפרדים משלהם לתיאורים מפורטים.

מטרות אלה נחשבות כמטרה שיווקית. האידיאל כאן כמובן היא לא "הצגה כללית של העסק", מה שפעם היה נחשב לאתר תדמית, אלא למעשה עמוקה ורחבה יותר על איך אנחנו מושכים את הלקוחות לבוא ולפגוש אותנו. זה כבר ממש לא אתר סטטי וישן, אלא אתר חי, אטרקטיבי, ובעיקר שיווקי.

כפי שהזכרנו לעיל, אתרי תדמית מתרכזים בחברה עצמה, ולא במוצריה ובשירותיה. זו הסיבה שבמקרים נדירים תמצאו שם מודעות, משוב, לקוחות וחנויות מקוונות.

תוכן אתר תדמית אינו מיועד ללקוחות ולצרכנים. אם כן, למי זה מיועד?

  • בעלי מניות, משקיעים ושותפים. אנשים אלה לא ממש מתעניינים במוצרים או במותגים. הם רוצים להיות במהלך ההישגים הכספיים. פרסום הצהרות, מדדים ודוחות, תפעול באתר התדמיתי שלכם ייתן להם את ההזדמנות הזו.
  • הצוות שלכם. אנשים צריכים להרגיש שהם חלק מהמשפחה. דף צוות באתר התאגידי שלך יראה שהחברה מעריכה ומוקירה את עבודתם הקשה ותרומתם למטרה המשותפת.
  • העובדים הפוטנציאליים שלכם. חברה בקנה מידה שלך בהחלט מציעה חניכות ואפשרויות קריירה לכישרונות צעירים. אין מקום טוב יותר לנהל הזדמנויות קריירה כאלה מאשר באתר התמיד שלכם. כך הגיוסים החדשים שלכם עשויים להועיל לכל העסקים שלך בו זמנית.
  • רשויות ציבוריות וממשלתיות. עסק משגשג תמיד מושך את תשומת לב הרשויות במדינה בה הוא נמצא. זו הסיבה שאתר תאגידי צריך להכיל את כל מה שרשויות כאלה עשויות לרצות לדעת על העסק. ככל שתמסור מידע ברור ומהותי יותר, סביר להניח שעסק שלך יעסוק בפחות ביקורות.
  • המתחרים שלכם. כן זה נכון. היריבים העסקיים שלכם צריכים להבין את קנה המידה, האומץ והשאיפה של החברה שלך רק על ידי הסתכלות באתר התמיד. אם תצליחו לגרום לאתר שלכם להאיר את האתר שלהם, זה יעניק לכם מנוף תחרותי נוסף.

 

בסופו של דבר, סוג האתר שלכם יהיה תלוי בעסק שאתם מכוונים אליו. אם אתם נותנים שירותים, כנראה שבניית אתרי תדמית ידבר אליכם הרבה יותר מאתרי סחר. צרו קישור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם, עצבו את האתר בצורה שידבר באופן כללי לכולם, והכי חשוב משכו אותם לשמור אתכם על קשר, זכרו שגם אם לא תספקו להם את השירותים שלכם באותו רגע, תוכלו לשמר אותם כלקוחות פוטנציאלים ועתידים.

לעוד מאמרים בבלוג :

חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית עבור רוב העסקים הקמעונאיים, הקמת חנות אינטרנטית מהווה שלב מפתח בקידום ההכנסות העסקיות מהדיגיטל. בעלי עסקים שהשכילו לבנות חנות אינטרנטית, מגדילים את

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!