המדריך למשפכי שיווק וכיצד הם יכולים לעזור לך להצמיח את העסק שלך

משפך שיווקי

מהו משפך שיווקי ומדוע הוא חיוני למכירות?

משפך שיווקי הוא תהליך של המרת לידים למכירות. זוהי סדרה של צעדים המצמצמים בהדרגה את האוכלוסייה לקבוצה קטנה ומוסמכת יותר.
תהליך של משיכת לקוחות והמרתם למכירות זהו רצף של שלבים הכולל יצירת לידים, המרה ושימור לקוחות.
המשפך מתחיל עם החלק הרחב ביותר בחלק העליון, שמצטמצם לנקודה אחת.

השלב הראשון במשפך השיווק הוא יצירת לידים. ניתן לעשות זאת באמצעות ערוצים שונים כגון מדיה חברתית, קמפיינים בדוא"ל או פרסום בתשלום. השלב הבא הוא טיפוח לידים אלה כדי להפוך ללקוחות פוטנציאליים מוסמכים. לקוחות פוטנציאליים מוסמכים הם אלו שסביר להניח שהם יקנו את המוצר או השירות שלך מכיוון שהם גילו מספיק עניין בו. השלב הבא יהיה הפיכת לקוחות פוטנציאליים מוסמכים אלה ללקוחות על ידי מתן הצעה שהם לא יכולים לסרב לה ואז לבסוף להפוך אותם ללקוחות נאמנים על ידי מתן שירות לקוחות טוב ווידוא שהם מרוצים מהרכישה שלהם.

4 סיבות מדוע אתה צריך משפך שיווקי כדי להגדיל את העסק שלך

משפך שיווקי הוא סדרה של צעדים שחברה נוקטת כדי ליצור לקוח. זה מתחיל בחלק העליון של המשפך, אשר רוכש לקוחות ולידים חדשים, ויורד לתחתית המשפך שבו הם משלמים לקוחות.

ארבע הסיבות שבגללן אתה צריך משפך שיווקי הן:

1.כדי להגדיל את שיעורי ההמרה שלך

2.כדי לייצר יותר הכנסות

3.כדי לייצר יותר לידים

4.כדי להימנע מבזבוז זמן על לקוחות פוטנציאליים שאינם מבצעים המרה

כיצד ליצור את המשפך השיווקי המושלם עבור העסק שלך עם 3 מרכיבי מפתח

משפך שיווקי הוא תהליך הממיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. זהו מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק.

הצעד הראשון ביצירת משפך שיווקי הוא לזהות את שוק היעד שלך.

השלב הבא ביצירת משפך שיווקי הוא יצירת ההצעה, שאמורה להיות משהו ששוק היעד שלך רוצה או צריך.

השלב השלישי ביצירת משפך שיווקי הוא לבנות את התוכן וההצעה שתשתמש בהם כדי למשוך את שוק היעד שלך.

השלב הרביעי והאחרון ביצירת משפך שיווקי הוא למדוד את האפקטיביות של התוכן וההצעות שלך, כדי שתוכל לבצע התאמות נדרשות לפי הצורך.

מסע הלקוח במשפך השיווקי

מסע הלקוח הוא תהליך שעוברים לקוחות מהפעם הראשונה שהם שומעים על חברה ועד לאינטראקציה האחרונה שיש להם איתה. הבנת מסע הלקוח חשובה כי היא תעזור לך להבין מה צריך לעשות כדי למשוך את הלקוחות שלך ולהפוך אותם לשגרירי מותג נאמנים.

שלבי מסע הלקוח הם מודעות, התחשבות, רכישה והסברה. מודעות היא כאשר הלקוחות שלך הופכים מודעים למוצר או לשירות שלך בפעם הראשונה. השיקול הוא כאשר הם מחליטים אם הם רוצים לרכוש את המוצר או השירות שלך. רכישה היא כשהם קונים את מה שאתה מוכר והסברה היא כשהם ממליצים עליך לחברים ולמשפחה שלהם. המטרה של כל חברה צריכה להיות לקחת את הלקוחות שלה לאורך כל המסע הזה, כך שהם יחזרו שוב ושוב לעוד מוצרים או שירותים.

מרכיבי מפתח במשפך שיווקי וכיצד ליישם אותם

כדי ליישם זאת בהצלחה בעסק שלך, עליך להבין מה קהל היעד שלך רוצה. כדאי גם לדעת מי הם ואיפה הם נמצאים. ברגע שיש לך מידע זה, תוכל ליצור עבורם תוכן תוך התחשבות בתחומי העניין שלהם. זה יעזור להגדיל את הסיכוי שהם ירצו לקנות ממך כי הם ירגישו שאתה מבין את הצרכים שלהם טוב יותר מכל אחד אחר. כשהקהל שלך מכיר אותך, הוא יבטח בך יותר. הם גם ירגישו כאילו הם מקבלים עסקה טובה יותר על ידי רכישה ממך. רק שימו לב שהתוכן רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלכם שעתיד לרכוש ממכם ולהשאיר לכם פרטים.

לסיום…

במאמר זה, כיסינו את היסודות של משפכי השיווק. למדנו גם כיצד כל רכיב חיוני ומה הוא עושה.

המשפך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של העסק שלך, שכדאי לשקול היטב לפני בניית אסטרטגיית שיווק. אם אתה רוצה להצמיח את העסק שלך, אתה צריך לוודא שכל ההיבטים מיושרים אסטרטגית זה עם זה.

אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לך בצורה כלשהי ונתן לך קצת תובנות לגבי מה זה משפך שיווקי, איך הוא עובד ומדוע הוא כל כך חשוב לעסק שלך!

לעוד מאמרים בבלוג :

קידום במטא בצורה הנכונה

קידום במטא – פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ועוד… לאחרונה שינתה חברת פייסבוק (מנבדל מהרשת החברתית) את שמה ל-"מטא". מטא היא החברה המפעילה את הרשתות החברתיות המובילות

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!