בניית אתרים בוורדפרס – כל המידע על איך מתחילים ומה חשוב לדעת

אתר וורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס

כשלקוחות חדשים שלי מגיעים להתייעץ איתי לגבי בחירת הפלטפורמה הנכונה עבור האתר העסקי שלהם, בדרך כלל אמליץ להם על וורדפרס.

המערכת האולטימטיבית לניהול תוכן וגם הפופולארית ביותר נכון לשנת 2020, משלבת בתוכה מאגר פיצ'רים בלתי נגמר ואפשרויות הרחבה ופיתוח כיד המלך, בניית אתרים בוורדפס הנגישה את תחום הדיגיטל גם לאנשים שלא למדו אותו לעומק. 

 

אז למה בעצם כדאי לבנות אתרים בוורדפרס?

לעבודה עם הפלטפורמה לניהול תוכן של וורדפרס המון יתרונות לעומת העבודה עם המתחרים הוותיקים שלה: WIX ושופיפיי:

  • מערכת קוד פתוח – מערכת של Open-Source נותנת לך את האפשרות לשנות כל דבר שקיים במערכת המובנית ולבנות על פי התאמה אישית. במילים אחרות, אין משהו שתרצה לעשות ולא תוכל לעשות במערכת קוד פתוח.
  • תוספים מגוונים ופיתוחים אופציונאליים – המערכת של וורדפרס מגיעה עם חנות תוספים יוקרתית, חלקם יהיו זמינים בגרסה חינמית בסיסית עם אפשרות להרחבה לגרסה המלאה (PRO) וחלקם יהיו ללא גרסה חינמית. התוספים מאפשרים לך למי שבונה אתרים בוורדפרס להיות גמיש בבנייה וליצור מצב שהכל אפשרי מבחינת החזון של הלקוח. בנוסף יש אפשרות לבנות פיתוחים נוספים על גבי המערכת של וורדפרס למקרים באים אין תוסף שנותן את המענה.
  • מערכת ידידותית לקידום אורגני – אם יש יתרון בולט ביתרונות של וורדפרס על המתחרות הוא היכולת לקדם את האתר בצורה אורגנית מתוך המערכת. בעזרת תוספים לקידום אורגני (SEO) ניתן לבצע פעולות קידום On-Site על מנת להוביל את האתר שלך למקומות ראשנים בגוגל.

תבניות וורדפרס ותבניות פרימיום

הפלטפורמה של וורדפרס מגיעה עם כמה תבניות עיצוב בסיסיות חינמיות שעל בסיס תבניות אלה ניתן לבנות את האתר ובעצם לחסוך לנו עבודה ולהתאים את האתר למטרה שלו עוד לפני תהליך הבנייה. לדוגמא: לחנויות אינטרנטיות נבחר בתבנית שמתאים לתחום האיקומרס, לאתר שבונים למסעדה נבחרת בתבנית שמשלבת איקומרס ומערכת הזמנות של אוכל (כמו באתר תן ביס או וולט) וכו'.

חשוב לציין שבדרך כלל התבניות החינמיות יהיו מאוד בסיסיות ולא יתנו מענה לכל סוג של האתר לכן גם ניתן לרכוש ממגוון רב של אתרים תבניות פרימיום.

תבניות פרימיום הן תבניות שניתן לרכוש, חלקן רוכשים בתשלום חד פעמי וחלקן רוכשים במחיר לשנה. בדרך כלל תבניות פרימיום יהיו תבניות מורכבות מבחינת הבנייה שלהן והרבה יותר גמישות לשינויים מתבניות חינמיות. טווח המחרים שלהן נע בין 20-30 שקלים ויכול להגיע גם ל800-900 שקלים לתבניות המורכבות יותר.

תבניות וורדפרס

תוספים והרחבות בוורדפרס

כדי שנוכל לבנות אתר בוורדפרס בצורה הכי נוחה נהיה חייבים להשתמש בחלק מהתוספים שיש לחנות העשירה בוורדפרס להציע, חלקם יהיו חינמיים וקלים לשימוש אבל על חלק מהם נצטרך להוציא סכום כספי כדי להנות מהם.

לפניכם 3 סוגי תוספים שחייבים להיות בכל אתר:

  1. תוספי עיצוב ובנייה – תוספים שמאפשרים לך לבנות ולעצב את האתר בצורה נוחה על גבי התבנית הקיימת. התוספים שיש כיום מציעים אפשרויות בלתי מוגבלות וניתן לבנות בעזרתם אתרים מורכבים ומעוצבים ברמה גבוהה מאוד. תוסף מאוד פופולרי ומומלץ: אלמנטור פרו

  2. תוסף ליצירת קשר – בין אם האתר שלכם הוקם במטרה לגייס לידים או שבניתם אתר תדמית לעסק שלכם, אתם חייבים להשתמש בתוסף ליצירת קשר שבעצם מאפשר לגולשים להשאיר אצלכם את הפרטי התקשרות איתם. תוסף ליצירת קשר גם נותן יחס ידידותי ללקוח ונותן לו את הביטחון שהוא תמיד יכול לפנות אליך לכל שאלה וגם מאוד יעיל למטרות קידום על ידי דיוור למייל. ממליץ בחום על התוסף Contact form 7.

  3. תוסף כיווץ תמונות ומדיה – באתרים גדולים ובעיקר בחנויות אינטרנטיות אנחנו מעלים לאתר המון תמונות ומדיה שרלוונטיים לנו. התמונות והמדיה מעניקות יופי חיצוני ומושך וחווית נוחות יותר טובה למשתמש אבל לכל המדיה שלנו יש משקל שגם גוזל לנו מקום באחסון האתר וגם הופך האתר שלנו ליותר כבד ואיטי. תוספים של כיווץ תמונות ומדיה יצמצמו משמעותית את משקל הקבצים, ישמרו לנו על מקום האחסון ויהפכו את האתר שלנו ליותר מהיר וקליל. מאוד ממליץ על LightSpeed Cache האיכותי.

למה לפנות לחברה לבניית אתרי וורדפרס?

אמנם וורדפרס היא מערכת נוחה לתפעול אבל עסקים רציניים שבאמת רוצים להראות נוכחות איכותית בזירת הדיגיטל חייבים לבנות את האתר שלהם בצורה הטובה ביותר כשייראה מספיק מושך וייחודי על מנת להעביר את המסר של העסק בצורה הטובה ביותר.

חברה לבניית אתרי וורדפרס תספק לכם מקצועיות מירבית, ניצול נכון של משאבים בתוך האתר שלכם כדי לצמצם עלויות, ביצוע הויז'ן שלכם לאתר העסק בצורה מדויקת ותמיכה שוטפת בתחזוק האתר. כשזה מגיע לעסק שלכם – אל תתפשרו! בניית אתרי וורדפס בחברה מקצועית תעזור גם לעסק שלכם להצליח.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!