הקמת חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית

עבור רוב העסקים הקמעונאיים, הקמת חנות אינטרנט מהווה שלב מפתח בקידום ההכנסות העסקיות מהדיגיטל!
בעלי עסקים שהשכילו לבנות חנות אינטרנטית, מגדילים את נפח המכירות שלהם בצורה משמעותית, ואין זה מפתיע בהתחשב שכיום רוב האנשים מחפשים מוצרים קודם כל באינטרנט!
במאמר הבא, המומחים של אונטו מדיה – בניית אתרים ושיווק דיגיטלי יסבירו לכם מהי חשיבותה של הקמת חנות אינטרנט ולמי היא מתאימה, וכיצד מפיקים ממנה את המיטב.

פוסט חנות אינטרנטית

עולם העסקים בדיגיטל

אם לפני כמה עשרות שנים, חיפוש מוצר כשלהו הצריך יציאה מהבית או שיחת טלפון, הרי שהיום תמונה של אותו מוצר יכולה להופיע מולנו תוך מספר שניות של גלישה באינטרנט.
האינטרנט שינה את פניו של העולם, וגם את פניו של עולם העסקים – אין בכך שום ספק.
בעלי עסקים שמתעקשים להישאר מאחור, צפויים להפסיד נתח שוק משמעותי מאוד מתוך לקוחותיהם הפוטנציאליים.
המשיכו לקרוא עוד כדי להבין על הקמת חנות אינטרנטית ולמה היא כל כך חשובה עבורכם.

 

מהי חנות וירטואלית ואיך היא תעזור לעסק שלי?

בניית חנות וירטואלית היא קודם כל אתר, ובהתאם – היא צריכה להיות מזמינה, נוחה, וכזו שמספקת חווית משתמש איכותית.
בחנות יוצגו כל המוצרים המוצעים למכירה, בין אם מדובר בתכשיטים, בגדים, מוצרי מזון או מוצרי פרפומריה.
הקטגוריות של האתר משולות למדפי החנות, והן צריכות להיות ברורות ומסודרות – כך שהגולש לא ילך לאיבוד.
חנות אינטרנטית תוביל את העסק שלך לעוד מקור הכנסה בידיוק כמו החנות הפרונטלית ואף תגדיל את העסק שלך עוד יותר.
החנות הדיגיטלית פתוחה 24/7 ללקוחות הנמצאים אונליין בכל המקומות בארץ.

הקמת חנות אינטרנטית איכותית

ממש כמו שאנו נכנסים לחנות בקניון או ברחוב, כך הלקוחות נכנסים אל החנות הווירטואלית שלנו, והם יחליטו להישאר בה רק אם הם ירגישו בנוח.
יותר מכך! בעוד בחנות הפיזית הלקוחות לעתים נשארים כי "לא נעים" להם, בחנות אינטרנטית אין את המחסום הזה, והלקוח יכול לשגר את עצמו למקום אחר בלחיצת כפתור ובלי שום ייסורי מצפון.
לשם בניית חנות וירטואלית איכותית, עלינו לבחור חברת בניית אתרים טובה ומקצועית, וכזו שמתמחה בכל קשת המיומנויות הדרושות לשם הקמת חנות שכזו.
בתכלס, כל חברת בניית אתרים תוכל לבנות לך חנות אינטרנט. מה שהכי חשוב לך בשורה התחתונה? האם החנות הזו באמת תהיה טובה כל כך עד למצב שהיא תכניס לך כסף.
לכן חשוב לבחור בחברה אמינה שתוכל לתת את המענה עם ניסיון מוכח בבניית חנויות אינטרנטיות.
לכניסה לתיק העבודות שלנו לחץ כאן

יתרונות בניית חנות אינטרנטית

בעולם שבו רוב האנשים ניגשים לחפש מוצרים באינטרנט לפני הכל, הקמת חנות וירטואלית מאפשרת לנו להציג את מרכולתנו לקהל גדול יותר, ואולי נכון יותר לומר: "לרוב הקהל". 
הרעיון מאחורי חנות וירטואלית הוא, שהלקוחות יכולים לבצע רכישה מבלי שזה יצריך את מעורבות הצוות ברכישה.
לכן, חנות אינטרנטית מאפשרת לנו הגדלת הכנסות פסיבית יחסית, וכמעט מבלי להשקיע שום אנרגיה.

בחירת חברת בניית אתרים

חברת בניית האתרים שבה נבחר לצורך הקמת חנות אינטרנטית צריכה להיות בעלת ניסיון בתחום, וכזו שתדע כיצד להתאים לעסק שלנו את החנות באופן הטוב ביותר.
יש הבדל גדול בין בניית אתרי תדמית או בלוג, ובין בניית אתר חנות אינטרנטית – וחשוב שנבין זאת.
כיצד נבחר בצורה נכונה חברת בניית אתרים?

תחום ההתמחות
וודאו שהחברה שאתם בוחרים מתמחה בהקמת חנויות אינטרנטיות!
כאמור, מדובר בעולם ומלואו, ואין הדבר דומה לבניית אתרים מסוגים אחרים.

עבודות קודמות
בקשו לצפות בעבודות קודמות, מה שיעזור לכם להתרשם מרמת העיצוב של החברה.

פגישה פרונטלית
אל תוותרו על פגישה פרונטלית עם צוות החברה, מכיוון שצפויה לכם כברת דרך משמעותית עמם!

חוות דעת והמלצות
שאלו לגבי ממליצים ולקוחות קודמים, וביכולתכם אף ליצור עמם קשר ולשאול על מהות התהליך.

אנחנו באונטו מדיה – בניית אתרים ושיווק דיגיטלי, מספקים שירותים של הקמת חנות אינטרנטית לכל סוגי העסקים.
אנו בונים ללקוחותינו חנות המותאמת בצורה מושלמת לצרכי העסק, ומעניקים ליווי ותמיכה אישית לכל אורך הדרך.
אין זה משנה אם אתם מוכרים בגדים, צעצועים או מכוניות, הקימו את החנות האינטרנטית שלכם איתנו, והעניקו לעסק שלכם את הקפיצה שאותה הוא צריך!
הקמת חנות אינטרנט בחברה מובילה היא בגדר חובה!

לחברתנו ניסיון של שנים בבניית חנויות אינטרנטיות ולכן אנו יודעים להביא את החנות האינטרנטית שלך למצב בו היא מוכרת בשבילך 24/7.

כן, אך חשוב לדעת גם האתר היפה והנגיש ביותר לא יצליח לשמור על רף גבוה של מכירות אם לא יטפחו אותו. בעל העסק חייב לדעת שבשביל לשמור על מכירות יש צורך במשיכת הקהל ע"י פרסומים שונים, מבצעים, קידום ועוד..

בעידן של היום, במיוחד אחרי משבר הקורונה שפקד אותנו, כל בעל עסק, בעיקר כזה שמוכר מוצרים חייב לפתוח את עצמו לקהל הרחב בעולם המקוון. הפוטנציאל רחב מאוד ובעיקר רווי ביתרונות לבעל העסק. מזה אומר? שאם עד עכשיו הלקוחות היו כאלו מהסביבה, כאלו שמכירים את החנות ובעיקר שמעו עליה מפה לאוזן, עכשיו יש לכם את האפשרות לפנות לקהל מכל הארץ ולהרוויח כל קהל לקוחות גדול שלא בהכרח גר קרוב לחנות. 

השלב הראשון בכל פרויקט כזה הוא אפיון האתר ע"י מילוי שאלון אפיון ע"י בעל העסק. אפיון האתר ממקד ומכוון את החברה לבניית האתר לגבי האתר שלכם, לגבי הצרכים של העסק ומה הכי נכון לעסק על מנת להגדיל את המכירות שלו. חשוב לקחת בחשבון שלאחר סיום הפרויקט בעל העסק צריך להיות אחראי על תפעול האתר, העלאת מוצרים ושמירה על הרף. (במידה והוא לא משתמש בשירותי התחזוקה והתמיכה של החברה).

לעוד מאמרים בבלוג :

קידום במטא בצורה הנכונה

קידום במטא – פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ועוד… לאחרונה שינתה חברת פייסבוק (מנבדל מהרשת החברתית) את שמה ל-"מטא". מטא היא החברה המפעילה את הרשתות החברתיות המובילות

קרא עוד »
תמונת פוסט בנייה ועיצוב אתרים

בנייה ועיצוב אתרים

בנייה ועיצוב אתרים בנייה ועיצוב אתרים הפכו להיות שירותים פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ואין זה מפתיע בהתחשב בעובדה שחלק נכבד מחיינו עבר לעולם הדיגיטלי. בין

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!