בניית אתרים באינטרנט וההתקדמות הטכנולוגית – סוף 2020

בניית אתרים באינטרנט

בניית אתרים באינטרנט

תחום בניית האתרים הוא אולי התחום שעשה את הזינוק הכי גבוה בשנים האחרונות, כבר לפני משבר הקורונה שפקד את העולם בעלי עסקים כבר הבינו שאתר מסחרי או תדמיתי לעסק שלהם יבדל אותם מהמתחרים וגם ישאיר את העסק שלהם עובד 24/7 גם שהם ישנים בלילה.

ללא ספק משבר הקורונה רק חיזק את הצורך בבניית אתרי אינטרנט לעסקים, שהבינו שבלי נוכחות בזירה הדיגיטלית הם יישארו הרחק מאחור ובתקופות של הסגרים אפילו לא יוכלו לתת שירותים ללקוחות.
בעל עסק? צריך אתר? אונטו מדיה –  בניית אתרים באינטרנט
תוכל לעזור להצלחה של העסק שלך.

בניית אתרים באינטרנט בעבר לעומת הבנייה של היום:

בעבר כדי לבנות אתר באינטרנט היית חייב לדעת לכתוב בקוד של HTML וCSS וגם לשלב קבצי ג'אווה במהלך הבנייה, ובכלל העדיפות הייתה שתדע שפת תכנות כלשהי לפני שאתה ניגש לתהליך מורכב כזה. 

היום לעומת זאת הכל מאוד נגיש ונוח ובעלי עסקים יכולים לבנות לעצמם אתר אינטרנט מבלי ללמוד איך לתכנת ומבלי לשלם סכומים גבוהים (חשוב לציין שלעסקים שרוצים את המקסימום מקצועיות לעסק שלהם מאוד מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בנושא).

היום ניתן לבנות אתר באינטרנט בהתאמה אישית עם כל הפיצ'רים שאתם צריכים ללא שימוש בקוד מסוים, כמובן שאם יש לך ידע בכתיבת אתר בקוד תוכלו לשלב אותו במערכת המוכנה והנוחה.

באיזה פלטפורמה הכי כדאי לי לבנות אתר?

כיום יש מגוון פלטפורמות ומערכות לבניית אתר אינטרנט בצורה פשוטה ויעלה וכמובן שיש גם מערכות יותר מסובכות עם ממשק יותר אופציונאלי, כדי לבחור במערכת הכי טובה מבחינתכם, אתם פשוט צריכים לשאול את עצמכם איך אתם רוצים שהאתר ייראה? ולפי זה לבחור במערכת המתאימה.

בניית אתרים באינטרנט

 

לפניכם כמה מהמערכות והפלטפורמות היותר מוכרות שיש היום בשוק:

  • WordPress – מערכת ל בניית אתרים וניהול תוכן, בעבר היה נהוג לבנות על וורדפרס רק בלוגים לקוראים ועם צמיחתה של הפלטפורמה היא הפכה להיות מענה לכל סוג אתר שהבונה אתרים צריך. וורדפרס היא מערכת קוד פתוח שמאפשרת לאיש המקצוע "יד חופשית" בכל מה שקשור לבניית האתר ועיצובו. כיום היא המערכת הפופולארית ביותר.

  • Wix – מערכת נוספת לבניית אתרים, אמנם וויקס היא מערכת קוד סגור אבל עדיין מאוד פופולארית, בעיקר בקרב בוני אתרים וותיקים שהתרגלו לעבוד איתה לפני שוורדפרס עברה שכלולים ושדרוגים שמיקמו אותה במקום הראשון.
  • Shopify – מערכת לבניית חנויות מסחר, גם בוורדפרס ניתן לבנות חנויות על ידי תוסף ה-Ecommerce אבל שופיפיי היא מערכת ייעודית לחנויות מסחר שמשלבת בתוכה תבניות מותאמות לחנויות, פיצ'רים ותוספים יעילים לחנויות מסחר (נטישת עגלה, דיוור ללקוחות, מבצעים והנחות וכו'). שופיפיי גם היא מערכת קוד סגור ומלבד שינויים ברמת העיצוב לא ניתן לשדרג ולפתח אותה.

    מה אני צריך להכין לפני שאני מתחיל לבנות אתר באינטרנט?

 2 דברים מרכזיים שחייבים להכין עוד לפני שעולים עם האתר לאוויר ואפילו לפני שמתחילים בתהליך הבנייה שלו:

  1. שם האתר – Domain – מה שמופיע בשורת הכתובת מעל האתר. הדומיין של האתר הוא בעצם הכתובת הראשית שלו, מומלץ כמובן לשלב את השם האתר בתוך הדומיין ובנסוף הדומיין הוא תעודת הזהות של האתר מבחינת הכוח הקידומי שלו, היסטוריה, ותק ומה שהוא צבר עד כה. בדרך כלל שבונים אתר חדש קונים דומיין שלא היה בשימוש, אך יחד עם זאת ישנם הרבה בוני אתרים שקונים דומיינים שהתוקף שלהם עומד להסתיים על מנת לקבל את הכוח הקידומי של אותו הדומיין.

מחיר דומיין סטנדרטי נע בין 30-70 ש"ח לשנה.

  1. אחסון – אחסון הוא השרת שעליו האתר יושב ובעצם "מתאחסן". לכל אתר יש משקל כולל של כל הדפים, פוסטים, מדיה, סקריפטים וקבצים ועלינו להקפיד שהמשקל הכולל לא יעבור את נפח האחסון שלנו כי זה יגרום לאתר שלנו לקרוס. כיום ניתן לקנות אחסון בנפחים של 500 MB , 1 GB , 2 GB וכו'.

טווח המחירים משתנה בין הנפחים ונע בין 25-75 ש"ח לחודש.

מה אני צריך לעשות כדי לבנות אתר באינטרנט בצורה הטובה ביותר?

ההמלצה הכי טובה שלי לכל בעל עסק , אדם פרטי שרוצה לבנות אתר למטרה מסוימת היא להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, חברה ל בניית אתרים באינטרנט שמציגה תיק עבודות איכותי ומעניקה שירות לקוחות טוב – ככה תוכל גם לקבל ייעוץ וגם להעריך אם האתר שאתה רוצה לבנות הוא משהו שאתה יכול לעשות לבד או שתהיה חייב סיוע מאיש מקצוע.

לעוד מאמרים בבלוג :

קידום עסקים באינטרנט

קידום עסקים באינטרנט

קידום עסקים באינטרנט הוא מונח רחב שכולל תחתיו המון תחומים. את המונח הזה אפשר לחלק לכמה תתי תחומים וביניהם: קידום העסק ברשתות החברתיות. קידום עסקים

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!