בניית אתרים לעסקים – המדריך המלא לעסק שלך

קידום ברשתות החברתיות

בניית אתרים לעסקים

בעולם שלנו ובעידן הנוכחי לעסקים כמעט אין זכות קיום ללא נוכחות חזקה באינטרנט. נוכחות שכזו לא כוללת רק דף פייסבוק ופרופיל עסקי באינסטגרם, אלא גם אתר אינטרנט המכיל מידע אינפורמטיבי ורלוונטי ללקוחות. למעשה, אתר אינטרנט זה הבסיס. לעיתים בעלי עסקים מתחילים להקים בעצמם אתר אינטרנט, אך עד מהרה מגלים כי לא מדובר במשימה פשוטה בכלל. לכן הכנו עבורכם מדריך עם מידע רלוונטי אודות בניית אתרים לעסקים, ומדוע מומלץ לפנות לבוני אתרים מקצועיים.

קודם כל – מדוע אתר אינטרנט עסקי הוא חובה?

בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שאם יש להם עמוד בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות הם יצאו ידי חובה, ופשוט הלקוחות ימצאו אותם ברשתות החברתיות ויופנו אליהם משם. על אף שנוכחות ברשתות החברתיות היא אכן דבר חשוב מאוד, אתר אינטרנט הוא חובה מכמה סיבות:

  • ראשית כל, באתר אינטרנט קיימות עבורכם אפשרויות רבות שלא קיימות בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות. באתר אינטרנט ישנו חופש עיצובי נרחב יותר, כאשר אתם יכולים לעצב את כל האתר לפי השפה העיצובית של העסק שלכם. בנוסף לכך, אתם יכולים לקבל את הגולשים עם פופ אפ או סרטון שמתנגן מיד עם כניסתם לאתר, דברים שלא מתאפשרים בפייסבוק.
  • פרסומים בפייסבוק זה חשוב, אך הם מקשים לפרוץ את התבנית הגנרית של פייסבוק. אתר אינטרנט מקל עליכם להתבלט מעבר למתחריכם.
  • כאשר מחפשים את שם העסק שלכם בגוגל או מילות מפתח רלוונטיות, אתר אינטרנט מוצלח יעלה לפני הפרופיל של העסק בפייסבוק.

בניית אתר וורדפרס

ישנן מספר פלטפורמות באמצעותן ניתן לבנות אתר אינטרנט, כאשר הנפוצה בהן היא וורדפרס ולא בכדי:

  • גמישות: מערכת וורדפרס מכילה תוספים רבים, דבר שהופך את המערכת לגמישה במיוחד ומתאימה להקמה של אתרים מכל סוג, בין אם מדובר באתר פשוט יחסית או אתר כבד ומורכב. בעוד שחלק מהתוספים הם בתשלום, חלק גדול חינמיים.
  • מחיר: תפעול אתר שנבנה במערכת וורדפרס הוא קל יותר מאשר במערכות אחרות, ולכן לרוב בוני אתרים ייגבו מחיר נמוך יותר עבור בניית האתר.
  • ניהול קל: באתר וורדפרס ניתן לקבל ממשק אדמין שיאפשר לכם לנהל את האתר בקלות רבה. גם אם לא אתם בניתם את האתר ואתם לא אשפי מחשבים גדולים, תוכלו להוסיף ולערוך תוכן בקלות רבה.
  • קידום אורגני: אתרי וורדפרס מאוד מוכוונים אופטימיזציה, ולכן הדירוג שלהם במנועי החיפוש גבוה יותר.

סוגי אתרים

ככלל, אתרים עסקיים לרוב מתחלקים למספר סוגים:

  • חנות וירטואלית: אתר הכולל מידע על המוצרים והשירותים הנמכרים בו, וכן חנות אונליין המאפשרת להוסיף מוצרים לסל קניות, לבצע רכישה באתר ולתאם משלוח או איסוף המוצרים. חנות וירטואלית מתאימה מאוד לעסקים המשווקים מוצרים שניתן למכור אונליין, כאשר יותר ויותר עסקים מאפשרים כיום לבצע רכישות דרך האינטרנט.
  • אתר תוכן סטנדרטי: אתר המכיל אינפורמציה רלוונטית אודות העסק והמוצרים או השירותים שהוא מציע. לרוב כאשר מדובר באתר סטנדרטי ופשוט, הוא יכלול בעיקר עמוד ראשי, פרטי יצירת קשר, אודות העסק, מידע על מוצרים ושירותים ולעיתים גם סרטון או מצגת המתארים את פעילותו של העסק.
  • אתר תדמית מתקדם: אתר המכיל פיצ'רים מיוחדים וייחודיים לאתר. הפיצ'רים שתוכלו להוסיף לאתר שלכם למעשה כוללים את כל מה שתוכלו לדמיין: הפיצ'רים הבסיסיים יחסית כוללים צ'אט ואפשרות יצירת קשר מיידי עם העסק ועם פיצ'רים מתקדמים יותר תוכלו להציג את המוצרים שלכם באופן תלת ממדי או לתת ללקוחות לעצב את המוצר במידה ואתם מציעים שירות שכזה.

בניית אתרים זה עניין למקצוענים

נתחיל בכך שניתן לבנות אתר לבדכם ואולי אף תוכלו להוציא תחת ידכם תוצאה סבירה. עם זאת, במידה ואתם לא מקצוענים בתחום אנחנו בהחלט ממליצים להיעזר בבוני אתרים מקצועיים. חברת בניית אתרים מוצלחת תוכל לבנות עבורכם את האתר בזמן קצר יותר ולעשות זאת באופן מקצועי יותר כך שבשורה התחתונה על אף ההוצאה אתם תחסכו כסף.

חברת אונטו מדיה מציעה מגוון שירותים לאתרים עסקיים: בניית אתרים בהתאמה אישית מרמת האייקון עד התאמה למכשיר נייד, בניית חנויות וירטואליות המותאמות לעסק שלכם, בניית דפי נחיתה ומשפכי מכירה עבור הרחבת קהל הלקוחות וכן פרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל כדי להבטיח תנועת גולשים רחבה באתר שלכם.

לעוד מאמרים בבלוג :

בניית אתרים בדרך הבטוחה

בניית אתרי אינטרנט – הדרך הבטוחה עסקים חדשים נפתחים לחדשות לבקרים. השוק תחרותי וקשה, ועל מנת שעסק יצליח הוא צריך לבלוט ולאמץ אסטרטגיה שיווקית נכונה.

קרא עוד »
בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים זה לא עניין של מה בכך. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון בדרך, המון טעויות שאנחנו עלולים לעשות, והמון החלטות שיכולות מאוד

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!