מדוע חשוב שהאתר שלכם יתאים לתצוגה במסכים?

אתר רספונסיבי - מותאם לנייד

אתר רספונסיבי

כיצד בונים אתר רספונסיבי? מדוע חשוב שהאתר יתאים לתצוגה במסכי הטלפונים הניידים ומכשירי מסך מגע אחרים? למי מיועד שיווק דיגיטלי באמצעות אתרים רספונסיביים? ומי מתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של אתרים מסוג זה?

אתר רספונסיבי מסוגל להתאים את עצמו לסוג המכשיר שממנו מתבצעת הגלישה. ברמה הבסיסית ביותר, זה אומר שהאתר ייראה בצורה מסוימת אם גולשים אליו מהמחשב הנייד או הנייח – אבל המבנה והעיצוב שלו ישתנו כאשר הגלישה היא מהטאבלט או מהטלפון הנייד.

במילים אחרות, בשל גודל המסך (וגודל האצבעות שנוגעות בו – שהן גדולות בהרבה ממצביע של עכבר במחשבים), האתר והעיצוב מתאימים את עצמם לגולש וכך חווית הגלישה משתפרת.

אונטו מדיה מפתחים לכם אתר רספונסיבי לכל מכשיר.

אתר רספונסיבי

גלישה לאתרים - עולם הולך ומסתבך

מלבד חווית הגלישה, כדאי לזכור שכיום הביקורים באתרי אינטרנט מתבצעים מסוגים שונים ורבים של מכשירים. לצד מחשבים ניידים ונייחים, יש עלייה בגלישה לאתרי אינטרנט דרך הטלפונים הניידים, הטאבלטים ואפילו מכשירי טלפון חכמים פחות מזה שככל הנראה יש בידך כרגע. סביר להניח שהתופעה הזו אפילו תתרחב בעתיד, לכן כל אתר חייב להיות מותאם למסכים בגדלים וברזולוציות שונות.

לאתר הרספונסיבי החדש שלך יש בית חם!

אונטו מדיה מתמחה ב בניית אתרים ובשיווק דיגיטלי. אנחנו נשמח להיות אלו שמרכזים עבורך את הנושא של שיווק דיגיטלי ומייצרים עבורך נוכחות במרחב המקוון. אם עד היום ראית את המתחרים שלך משיגים לקוחות חדשים דרך האינטרנט והחלטת שגם לך מגיע ליהנות מהפלטפורמה הזו, הגעת למקום הנכון.

בין היתר, היתרון של אונטו מדיה בא לידי ביטוי גם בדמות ריכוז כל הכלים, הידע והניסיון תחת קורת גג אחת – ונשמח לתאם עמך שיחת ייעוץ והיכרות ראשונית ללא עלות.

שלבים בבניית אתר אינטרנט

השלב הראשון בבניית כל סוג של אתר אינטרנט הוא להבין את מצב העסק, את המטרות שלו לטווח הקצר והארוך ואת הדברים שמחפש קהל היעד של העסק. עוד לפני שמחליטים איזה סוג של אתר אינטרנט לבנות ומה יאפיין אותו, חובה לבדוק מה קהל היעד של העסק מצפה למצוא ואיך מניעים אותו לפעולה.

על בסיס האפיון הראשוני ניתן להתקדם להיבט הטכני של בניית אתר רספונסיבי. כאן לא מסתפקים בידע כללי על אתרי אינטרנט, אלא מתאימים את העיצוב ואת התוכן למסר שאותו העסק רוצה להעביר. בשלבים הבאים מבצעים את ההקמה הטכנית ובודקים שהכל כשורה לפני שמעלים את האתר לאוויר.

היתרונות של אתר רספונסיבי

אתר רספונסיבי הוא ללא ספק כלי ששווה לעסק להשקיע בו. כאשר העסק בונה אתר כזה, הוא יכול לדעת שכל הגולשים שלו יקבלו חוויה אופטימאלית. בעידן שבו לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, אתר שמעוצב כדי להיות רספונסיבי ולהתאים למסכים בגדלים שונים הוא לעיתים קרובות מה שעושה את ההבדל בין גלישה קצרה שמסתיימת בנטישת האתר על ידי הגולשים – לבין לקוח קבוע שנהנה להיכנס ולבצע הזמנה.

כמו כן, היתרון של אתרים רספונסיביים בא לידי ביטוי בקידום האורגני. אם רוצים שהאתר של העסק יקודם אורגנית במנועי החיפוש, צריך לדאוג שהגלישה אליו תהיה נוחה ואינטואיטיבית מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. 

אז גם ברמה הטכנית וגם ברמת חווית המשתמש, רספונסיביות של האתר חייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות. ויתרה מזאת, כדאי להביא בחשבון כי הרספונסיביות נשארת רלוונטית בטווח הארוך – וגם אם האתר יתעדכן בעוד תכנים, תמונות או הצעות ליצירת קשר.

אתר מותאם לנייד כחלק מהשיווק הדיגיטלי

עד לפני מספר שנים הצליחו רק בעלי עסקים גדולים ותאגידי ענק להפיק מהאינטרנט את היתרונות השיווקיים. אבל בזכות כלים חדשים שמאפשרים לבנות אתר רספונסיבי גם לעסקים קטנים ובינוניים, זו כיום זירה שמשותפת לכולם. לכן, הצעד הבא עבור כל סוג של עסק הוא להפיק מהשיווק הדיגיטלי את היתרונות שרלוונטיים עבורו.

העניין הוא שהדרך לשיווק דיגיטלי עוברת בהקמת אתר אינטרנט. בלי אתר אינטרנט ראוי כמעט בלתי אפשרי להשיג נוכחות מקוונת וקשה מאוד גם ליהנות מהיתרונות שלה. אז כדי להשיג אתר שיעמוד לרשות הלקוחות והעסק בטווח הקצר והארוך, בונים אותו על בסיס טופס אפיון מסודר ובליווי בעלי מקצוע שמכירים את התחום.

אצלנו תקבלו אתרים רספונסיביים לכל נייד.

העסק שלך יכול להתחיל להיות מקודם עוד היום

בין אם מדובר על קידום ממומן של אתר המותאם לנייד, על הקמת חנות אינטרנט רספונסיבית ושיווקה ברשתות החברתיות – או על עיצוב גרפי מקצועי ומיתוג חכם – שיחה קצרה עם נציגי אונטו מדיה היא כרגע הפעולה היחידה שמפרידה בין העסק שלך לבין הצלחה בזירת הקידום והשיווק הדיגיטלי. אם ברצונך להיות נוכח בזירה המקוונת, אנו נדאג לכל האספקטים הנדרשים לכך על בסיס התאמה מדויקת לצרכים ולתקציב שלך.

נוסף על כך, אנו מתחייבים לרתום לטובתך את הניסיון שיש לנו באפיון אתרי אינטרנט ובשיווק דיגיטלי בפלטפורמות שונות. המומחיות של אונטו מדיה מוכיחה ששיווק דיגיטלי חכם – מתאים לכולם.

נשמח לעמוד לרשותך

לא משנה מה היקף הפעילות של העסק שלך, יש לך עכשיו פתרון. אז כעת רק נותר לך להשאיר פרטים ולהתקדם לדור הבא של אתר רספונסיבי.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!