בניית אתרים מא ועד ת איך מתחילים ובמי לבחור

בניית אתרים ברמה מעל המתחרים

בניית אתרים - מא' ועד ת'

כבעלי עסק או בעלי מותג מסוים, ישנה חשיבות רבה לאופן בו אתם משווקים את עצמכם ומנגישים את עצמכם אל הקהל הרחב. בעקבות משבר הקורונה הבנו עד כמה חשובה הפעילות האינטרנט של עסקים ברגע שאין לנו גישה פיזית לחנות לרכישת מוצר מסוים. במידה ואתם נותנים שירות או בעלי עסק אתר אינטרנט מהווה עבורכם פלטפורמה להגיע לכמה שיותר לקוחות ולהגדיל את הכנסותיכם בצורה משמעותית ואך לחסוך בשבילכם כסף. במאמר זה נבין כיצד בונים אתר אינטרנט ומהן הדרכים לעשות זאת?

במי לבחור כשבונים אתר אינטרנט

מהן הדרכים לבנות אתר אינטרנט

כיום ישנן המון אלטרנטיבות לבניית אתרים כבעל עסק ואפילו כאדם פרטי, ישנה דרך חינמית וכמובן האופציה לבנות אתר אצל בעל מקצוע בתשלום. כאשר בונים את האתר בפלטפורמה החינמית, צריך לקחת בחשבון כי מי שאחרי על הנראות של האתר ועל התכנים והעיצוב הם אתה. לאנשים החוששים מכך  ומרגישים כי אינם יגיעו לתוצאה טובה בעצמם יש את האפשרות להיעזר בחברה לבניית אתרים. בחברות אלו מתמחים בעיצוב ושיווק האתר ובונים את האתר כך שיתאים לצרכי העסק בצורה הטובה ביותר.

למי פונים בכדי לבנות אתר?

האופציה החינמית:

במידה והחלטתם לבנות את האתר בעצמכם ולהשתמש בפלטפורמה החינמית כל שעליכם לעשות הוא לחפש באינטרט את אותן פלטפורמות. בתהליך החיפוש תמצאו אתרים כמו : Wix,site123 SquareSpace, Weebly וכו', כל אחת מהן מציעה ממשק אחר ועליכן לבדוק לאילו מהם אתם מתחברים יותר. חשבו לזכור כי הפלטפורמות החינמיות מציעות תבניות עיצוב מוכנות מראש והן מגבילות חלק מן האופציות, במידה ותרצו לשדרג תאלצו לשלם.

האופציה בתשלום:

במידה ובחרתם לתת למקצוענים לעשות את העבודה אתם צריכים צריכים לבצע חיפוש באינטרנט של חברות לבניית אתרים או אנשים פרטיים שזהו מקצועם. בתהליך החיפוש בקשו לראות תיק עבודות של לקוחות קודמים וחפשו ביקורות אם יש לאותה החברה או איש מקצוע. לבסוף עשו סקר שוק ובדקו מי מציע לכם את ההצעה הטובה ביותר עם היקף השירות הרחב ביותר.

אתר וורדפרס או אתר וויקס

מהם הדברים שעליי לדעת לאחר בניית אתר?

לאחר בניית האתר יש צורך לתחזק אותו בהתאם לצרכים המשתנים בעסק ובהתאם לשירותים שאתם נותנים. עלויות התחזוק משתנות בין אתר לאתר לפי גודלו ומורכבותו וכמובן לפי הפלטפורמה שבחרתם לבנות אותו. במידה ובחרתם בפלטפורמה החינמית תחזוקת האתר לא תעלה לכם כסף, במידה ואתם בעלי אתר גדול ומורכב עם פונקציות מיוחדות ואלפי מוצרים תחזוקתו יכולה להגיע גם לאלפי שקלים בחודש.

לסיכום

מובן לכולנו כי אתר אינטרנט הוא נושא חשוב מאוד לעסק שלכם שרצוי שיעשה בצורה הטובה ביותר כי זהו כרטיס הביקור לעסק שלכם. חברת אונטו מדיה מתמחה בבניית אתרי אינטרנט ושיווקם, היא חברה ניסיון ידע וכלים לשיווק העסק שלכם בעולם הדיגיטלי בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לעוד מאמרים בבלוג :

תמונת פוסט בנייה ועיצוב אתרים

בנייה ועיצוב אתרים

בנייה ועיצוב אתרים בנייה ועיצוב אתרים הפכו להיות שירותים פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ואין זה מפתיע בהתחשב בעובדה שחלק נכבד מחיינו עבר לעולם הדיגיטלי. בין

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!