מהם השירותים שמשרד פרסום דיגיטלי מעניק ולמה אני צריך אותם ?

משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי

הגורם שירכז עבורכם את כל הכלים הנכונים בשביל להרחיב אופקים ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים:

משרד פרסום דיגיטלי הינו אבולוציה מתקדמת של משרד פרסום כפי שאנו מכירים. תפקידו בקצה לשווק עסק/מוצר/נותני שירות ועל ידי כך להגדיל את רווחיותם ואת מספר האנשים אשר נחשפים אליהם. התקדמות הטכנולוגיה והכלים הרבים שנוצרו בעקבותה מאפשרים לשווק בצורה חכמה יותר, שאינה בנויה רק על כמות אלא גם על איכות ועל טירגוט (מהמילה target) ועל ידי כך להגיע אל לקוחות פוטנציאליים מהותיים אשר הסבירות שתהיה להם זיקה למוצר המפורסם רבה ביותר.

משרד פרסום דיגיטלי

מה עושה עבורנו המשרד?

טרם נמספר את השירותים שניתן לצרוך ממשרד פרסום דיגיטלי יש להבין שכל פרוייקט זקוק לתמיכה שונה. חברה גדולה לא תרצה את סל הקמפיין שתרצה חברה קטנה יותר. לתקציב בסדר גודל מסויים עדיף להשתמש בתחומים מסוימים ואילו לוותר על תחומים שמחוץ לתקציב – ובגדול החשוב ביותר, יש להיוועץ עם אנשי מקצוע ולהבין מהו הקמפיין ומהו הסל המדויק ביותר בהתאם לתקציב ובהתאם לציפיות. יש לבצע שיחת תיאום ציפיות ולראות שאנו עם הרגליים על הקרקע וכמובן שבמהלך הקמפיין יש לוודא שאנו עומדים ביעדים תוך כדי שהוא באויר.

  1. בניית אתר – ראשית משרד הפרסום יכול להציע שירות של בניית אתר. זהו שירות ראשוני ומחייב למי מיאתנו שאין אתר קיים או שהאתר הקיים אינו ברמה מספקת והוא מעוניין להחליף ולא רק לשפרו. זהו ככל הנראה שירות חשוב ביותר למי מאיתנו שאין אתר גדול בעל תנועה של לקוחות מכיוון שבעלי המקצוע יוכלו לבנות את האתר בצורה שתאפשר לאחר מכן שימוש בטכנולוגיות כמו קידום ממומן בצורה מיטבית. הקוד צריך להיבנות בצורה יעילה ואיכותית כדי לשפר את חווית המשתמש ואף להיבנות בצורה רספונסיבית (מתאים לכל סוגי המסכים). האתר ככל הנראה יבנה ב html,css,js אשר אלו הטכנולוגיות הנפוצות קיום בתחום בניית האתרים אך כמובן שקיימות טכנולוגיות ודרכים נוספות להקמת אתר.
  2. הזנת תוכן – משרד הפרסום יודע שאחת הדרכים היעילות להופיע בראש מנועי החיפוש היא שמירה על חיות האתר. הזנת תוכן בצורה רציפה ובנוסף כאשר מדובר בתוכן איכותי עם מילות קישור מדויקות לנושא יובילו את האתר להופיע מוקדם יותר במנועי החיפוש השונים (למשל גוגל) ועל ידי כך יגדילו את התנועה של לקוחות פוטנציאליים לתוך האתר.
  3. ערך חינמי – מדובר בתחום יצירתי. יצירת ערך כזה או אחר באתר יגרום להפצה פאסיבית של האתר בין האנשים (כמו מפה לאוזן). יש לחשוב במה ירצו הלקוחות להשתמש ולבנות עבורם את זה כדי שישלחו זאת למעגלים החברתיים שלהם ויהיו כמו סוכני הפצה חינמיים של האתר. כמו שיר טוב שמופץ בין קבוצות חברים, כמו משחק חדש שפורץ בעקבות כמות שיתופים מאסיבית.
    קמפיין ממומן – אולי הדרך היעילה ביותר לגרוף את נתח הקהל הגדול ביותר והרלוונטי ביותר. קמפיין ממומן הינה ההתמחות של רוב משרדי הפרסום בשל היכולות במיוחדות של הקמפיינים הללו. בעזרת קמפיין ממומן בתקציב מוגדר ניתן להגיע לקהל רחב בחלקים רבים בעולם אשר מלכתחילה יש להם זיקה אל המוצר אותו אנו מפרסמים.

אונטו מדיה – בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

מומלץ מתוך ההסברים הארוכים והמידע הרב שקיים ברשת לתת דוגמאות גם לחברות ישראליות אשר כבר מתמקצעות בתחום. אונטו מדיה הינה חברה בסדר גודל מרשים שבעברה כבר שלל קמפיינים מוצלחים ללקוחות שונים. בכל סדרי הגודל, בכל התקציבים. החברה יודעת להציע שירותים על פי תיאום ציפיות וניתן ליצור עימה קשר כדי להתייעץ ולהבין דבר או שניים על העוצמה החבויה בפרסום הדיגיטלי. החברה מבצעת אפיון אתר ולאחר מכן יודעת להתאים את המסלול הטוב ביותר ללקוחותיה

משרד פרסום דיגיטלי

איך אדע שהקמפיין מוצלח?

לאחר שהבנו מה התקציב ומה השאיפות שלנו מהפרוייקט, הגיע הזמן לצאת איתו לאור, לתת לו לרוץ בכוחות עצמו. הדרך שלנו לבדוק אותו היא לא להילחץ אך להיות עם יד על הדופק ולבקר אותו לעיתים לא רחוקות. בלבקר את הפרוייקט הכוונה היא פשוטו כמשמעו לבדוק אותו בעודו באויר. הכלים הטכנולוגיים ניתנים למעקב בעודם מתרחשים ומראים בדיוק את התוצאות הקיימות בצורה עכשווית. ניתן לשפר את הקמפיין בהתאם למידע שאנו אוספים תוך כדי ריצתו ועל ידי כך למקסם את האפקטיביות. זהו כלי שבעלי המקצוע מכירים בצורה מעולה ושווה להיוועץ איתם גם בתחום הנ"ל.

לסיכום

השינוי שמתחולל בעולם בעשרים השנים האחרונות בעקבות האפשרויות החבויות שמתגלות לנו ברחבי הרשת הוא גדול ביותר. התרגלנו לחיים מהירים עם תשובות מידיות מגוגל וזמינות מירבית. השינויים קירבו את תושבי העולם מכיוון שהגבולות הפיזיים הטשטשו. השינוי גרר קידמה והקידמה יצרה כלים שמשנים את התחרות בשוק העיסקי בעולם – בו אנו נוגעים במאמר זה. הכלים הללו יצרו משרות חדשות להן נוצרה דרישה ביניהם משרדי הפרסום הדיגיטלי. קשה לבעל עסק שמעולם לא התנסה בתחום להבין את העוצמה שבדבר אך לאחר קמפיין מוצלח שנלקח בעקבות החלטה אמיצה להשקיע את הזמן והמשאבים בדבר – לא הכרתי בעל עסק שלא התכוונן כבר לקמפיין הבא בתור. חשוב לראות מה האפשרויות הזמינות סביבנו ולדעת לנצל אותן לטובתנו כדי שהטכנולוגיה לא תשיג אותנו ותשמש ככלי מהותי נגדנו. אין זו סיבה להילחץ, רק לפתוח את העיניים ולראות – האפשרויות לפנינו וניתן להיוועץ עם אנשי המקצוע.

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!