מעוניינים לקבל חשיפה אדירה, לקוחות פוטנציאלים ומכירות דרך פרסום בפייסבוק ואינסטגרם?

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק שיגדיל את החשיפה, מיתוג ולקוחות פוטנציאלים על בסיס קבוע כך שתקבלו פניות ומכירות!

עדיין מתלבט? קדם את העסק שלך עוד היום!

מהו קידום בפייסבוק?

הדרך הקלה והמהירה להגדלת המכירות וקהל הלקוחות!
הפלטפורמה של פייסבוק נותנת לנו את האפשרות לפרסם את העסק שלנו בפייסבוק, ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות ולהיחשף בפני המון לקוחות פוטנציאליים חדשים. 
כמו שאתם יודעים, רובנו נמצאים היום בעיקר ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, ולפעמים אותם גולשים נמצאים אך ורק שם. הדרך שלנו להגיע גם אליהם היא דרך הפייסבוק ובכך להגיע אליהם גם בלי שיכנסו לגוגל! 
המטרה שלנו בקמפיינים הממומנים בפייסבוק היא לדעת בדיוק למי לכוון את המודעות וכך להיחשף לקהלים חדשים.

מהם היתרונות בקידום בפייסבוק?

אין בן אדם שלא נמצא היום לפחות 4 שעות ברשתות חברתיות, וזה בדיוק המקום המושלם לתפוס את קהל היעד כאשר הוא נינוח וגולש על מנת להעביר את זמנו.
נייצר הצעה מפתה ובעזרת פילוח ממוקד שפייסבוק מאפשרת לנו לדעת, נגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר כך שיקליק על המודעה שלנו ונגרום לו לרכוש או להשאיר לנו פרטים.

חשיפת העסק

דרך הפייסבוק תוכלו להיחשף למליוני אנשים שמעוניינים בדיוק בשירותים שלכם!

הגדלת מכירות

הגדלת קהלי חשיפה ותנועה מפייסבוק ואינסטגרם = הגדלת מכירות! ללא חשיפה ותנועה של לקוחות פוטנציאלים לא תקבלו מכירות.

עלות נמוכה

בהשוואה לשאר הפלטפורומות לפרסום ממומן, ברשתות החברתיות העלות להמרה זולה מהשאר.

חיזוק המותג

כשלקוחות רואים שהעסק פועל ברשתות החברתיות, הוא נותן בו אמון ורוצה לרכוש את שירותיו.

מיקוד קהלי יעד

המודעות הממומנות בפייסבוק יחשפו רק לקהלי היעד שנבחרו על מנת להשיג 100% תוצאות.

איך עובד התהליך?

שיחת איפיון ואסטרטגיה

פגישה ראשונית עם הלקוח בה אנו מבצעים יחד איפיון עסקי, לומדים על העסק, שירותיו, איפיון קהל היעד. יתרונות וחסרונות ואיפה כדאי להתמקד על מנת להגדיל את המכירות והלקוחות.

בנייה וניהול הקמפיינים

נבנה וננהל את הקמפיינים על בסיס יומי, כך שיגיעו לקהל יעד רלוונטי שמעוניין בשירותים אותם נציע.

ייצוא דוחות

בכל סוף חודש אנו נכין עבורכם דוחות מכל הקמפיינים שעלו לאוויר, ובכך תוכלו לראות תוצאות עבור הקידום שבניתם לעסק ומשם נפיק יעדים חדשים

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות

בהחלט כן. כל מוצר או שירות יכולים למכור את עצמם באינסטגרם. אותו הדבר כמו בפייסבוק – חייבים אסטרטגיה נכונה שתאפשר לכל זה לקרות. הדרך הנכונה והמוכרת היא שיטת המשפך השיווקי. 

קודם כל, הפרסום בפייסבוק נחשב לזול ומאוד יעיל. כמו שרובנו יודעים, לפייסבוק יש מידע רחב על המשתמשים שלה והמידע הזה עוזר לה להציע למפרסמים למקד את הפרסום שלהם רק בקהלים העונים לפרמטרים שהם הציבו – בדרך זו אפשר לייעל משמעותית את הפרסום ולהוזיל את העלויות ביחס לאלטרנטיבות.

כן ולא. יכול להיות שפרסום מסוים שלכם גרם לגולש להיכנס לפיד שלכם ולהתחיל לעקוב אחריכם. אך לעומת פייסבוק, שם יש אפשרות להקים קמפיין להעלאת כמות האוהדים, באינסטגרם אין אופציה כזו. 

המערכת ניהול מודעות של פייסבוק מאוד נוחה ומאפשרת מעקב יומיומי אחר תוצאות הקמפיינים. חשוב לזכור שהפרסום עובד לפי ההגדרות שניתנו בעת הקמת הקמפיין וצריך לשאוף אך ורק לזה.