קידום אתרים ממומן – כך תגדילו את מעגל הלקוחות שלכם בקלות!

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן – מה זה?

כשאתם שומעים את הביטוי קידום אתרים ממומן, הכוונה היא לפרסום האתר שלכם בגוגל, פייסבוק, טיקטוק, לינקדין, טאבולה וכוליי. הכוונה היא לפרסום אקטיבי של העסק, המוצר או השירות שלכם ברשתות החברתיות. חשוב להבדיל בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני, שכן הקידום הממומן מביא לנו תוצאות כאן ועכשיו, ואת תוצאות הקידום האורגני ככל הנראה נרגיש לכל הפחות 3 חודשים לאחר שהתחלנו אותו.

2 הסוגים העיקריים של קידום אתרים ממומן

קידום אתרים בפייסבוק

קידום בפייסבוק מהווה חלק חשוב מאוד באסטרטגיה השיווקית של כל חברה או עסק. בפלטפורמת פייסבוק נמצאים מעל 2.9 מיליארד משתמשים פעילים, אדם ממוצע מבלה ברשת החברתית הזו 45 דקות ביום! רק בישראל ישנם מעל 4 מיליון משתמשים פעילים בחודש. פוטנציאל החשיפה שלנו הוא אדיר כשמדובר בקידום אתרים ממומן בפייסבוק.

אחד היתרונות הבולטים ביותר שיש לפייסבוק להציע לנו מעבר לכמות הקהל המטורפת שיש שם, הוא כלי הניתוח והפילוח של פייסבוק שיעזרו לנו להגיע לקהל היעד בצורה הכי מדוייקת ונכונה שאפשר. מעבר לשיטות פילוח בסיסיות שנשענות על מיקום וגיל, תוכלו לפלח לפי תחומי עניין, באיזה מכשיר הקהל שלכם משתמש ואפילו אם הוא נוהג לרכוש לעיתים קרובות אונליין!

קידום ממומן בפייסבוק יכול לחזק את התדמית של העסק והמותג שלכם, ויתרון נוסף של קידום בפייסבוק הוא שעלות הפרסום נמוכה באופן יחסי לשאר שטחי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובפייסבוק תשלמו לפי כמה חשיפה קיבלתם ולא לפי קליקים. אם תרצו להרחיב את הידע שלכם בנושא קידום אתרים ממומן בפייסבוק, תוכלו לעשות זאת במאמר הבא – קידום ממומן בפייסבוק .

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים ממומן בגוגל מהווה חלק לא פחות חשוב מפייסבוק באסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם. להבדיל מפייסבוק ששם אנחנו משלמים לפי חשיפה, בגוגל אנחנו כמעט תמיד נשלם לפי קליקים. כל העבודה בגוגל מתבצעת לפי מילות מפתח שרלוונטיות לנו- גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני. את מילות המפתח אנחנו מוצאים תוך מחקר מילות מפתח מעמיק. לפרסום בגוגל יש יתרונות רבים כמו:

שליטה טוטאלית ומלאה בקמפיין – הכוונה היא שאנחנו יכולים לשלוט בכמה נרצה לשלם על כל קליק, לעצור או להשהות את הקמפיין מתי שנרצה, אופטימיזציה לפי מילות מפתח, ואפילו לשלול מילות מפתח שלא נרצה להופיע בהן!

בנוסף יש לגוגל קמפיינים “חכמים” שיכולים לחשוף את המודעה שלכם לא רק ברשמת החיפוש של גוגל (מנוע החיפוש) אלא גם באתרים שבהם יש לגולי שטחי פרסום כמו ynet, walla, mako ועוד מיליוני אתרים ברחבי העולם! בנוסף בגוגל יש לנו אופציה לעשות קידום אורגני, שבסופו של דבר יוביל את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל ללא תשלום על קליקים, להרחבה בנושא הקידום האורגני תוכלו להיכנס למאמר הבא – קידום אתרים בגוגל .

מה היתרונות של קידום אתרים ממומן?

1) חיסכון בזמן – קידום אתרים ממומן הוא מאוד מהיר ויכול להתחיל לפעול כבר היום ככה שתוכלו להתחיל לקבל מכירות או לידים חדשים תוך ימים ספורים או אולי אפילו שעות! להבדיל מקידום אורגני שיכול לקחת חודשים ואפילו מעל לשנה.

2) לידים פניות איכותיות יותר – עקב כל הכלים לניתוח נתונים, ואפשרויות פילוח הקהל המדויקות של הפלטפורמות נוכל להגיע לקהל מאוד ספציפי ומדויק שמתעניין בשירות שלנו והיה קל להמיר אותו ללקוחות משלמים ללא צורך בשיחות מכירה ארוכות ומייגעות.

3) בינה מלאכותית – מערכות הפרסום יודעות ללמוד את הקהל שלכם עם הזמן, ולאחר מספר שבועות של קידום ממומן תוכלו לראות התייעלות אוטומטית של המערכת בזכות האלגוריתם והבינה המלאכותית. האלגוריתם מבין את הקהל שלכם בצורה טובה יותר, לומד מה הוא אוהב ומה פחות וככה חושף את המודעות שלכם לאנשים הרלוונטיים ביותר.

4) נוחות משתמש – השימוש בפלטפורמות הללו הוא לא מסובך מדיי, תוכלו ללמוד לעשות את זה לבד ברמה בסיסית תוך קורס אחד בלבד, אך יש לקחת בחשבון שאין חכם כבעל ניסיון ואם אתם רוצים לקבל את התוצאות הטובות ביותר כבר מההתחלה יש לפנות לבעלי מקצוע.

5) הלקוחות שלכם כבר נמצאים שם – היתרון הכי גדול של הפלטפורמות האלו הוא שאתם לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות ולמצוא אותם, הם כבר נמצאים בפייסבוק ובגוגל, הם מחפשים אתכם והפלטפורמות האלו פשוט מנגישות לו אתכם.

כמה עולה קידום אתרים ממומן?

התשובה לשאלה הזאת תמיד תהיה “תלוי”. תלוי בנישה של העסק שלכם וברמת התחרותיות שיש לו בשוק.

עיקרון מנחה שיש בנושא הוא לתת תקציב יומי לפחות כגובה עלות הליד או המכירה, כלומר – אם עלות הליד הממוצעת שלכם היא 50 ש”ח ההמלצה לתקציב היומי שלכם תהיה מינימום 50 ש”ח. ככל שהתקציב שלכם יהיה גדול יותר, כך תוכלו להבין וללמוד את הקהל שלכם יותר מהר ולהוריד את עלות הליד / המכירה שלכם.

בגוגל המחיר הוא לפי עלות לקליק – כמה זה עולה? תלוי בנישה ובאילו מילים בחרתם, מילים מבוקשות יכולות להגיע ל10 – 50 ש”ח לקליק בנושאים מסוימים, מילים פחות מבוקשות מתחילות מ0.5 ש”ח לקליק ומשתנות בהתאם לביקוש.

לסיום וסיכום

קידום אתרים ממומן הוא נדבך חשוב מאוד בכל עסק, ואם אתם לא עושים קידום ממומן אז הגיע הזמן להתחיל, ויפה שעה קודם. הקידום הממומן יכול לסייע לכם למנף את העסק שלכם, ככה תוכלו להגיע לקהל לקוחות רחב וחדש באמצעות כלים נוחים, עוצמתיים ומדויקים.

כמובן שחשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להבין איזו פלטפורמה היא המתאימה ביותר בשבילכם, כך תוכלו לחסוך הרבה תקציבי שיווק בהתחלה.

לשיחת יעוץ עם מומחה השיווק שלנו, השאירו פרטים למטה 🙂

לעוד מאמרים בבלוג :

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים זה לא עניין של מה בכך. יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון בדרך, המון טעויות שאנחנו עלולים לעשות, והמון החלטות שיכולות מאוד

קרא עוד »

שתפו את הפוסט!