קידום אתרים באינטרנט – חובה בכל אתר

האם קידום אתרים באינטרנט זה חובה לכל בעלי האתרים? מי חייב ומי לא חייב? האם להשתמש בקידום אורגני או קידום ממומן? כל הפרטים כאן

קידום אתרים - מה זאת אומרת בכלל? ואיך זה עובד ?

קידום אתרים באינטרנט יכול להתאפיין בשלל אפשרויות – קידום אתרים אורגני, קידום בגוגל, קידום ברשתות חברתיות, אפילו בערוצים כמו טיקטוק וכו’ אפשר לשייך למשפחה.

ניתן להגדיר קידום אתרים באינטרנט כמספר פעולות וביצועים בשביל לייעל את אותו אתר שנרצה לקדם כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש, כמובן שהמושג הזה הוא רחב בהרבה יותר ממה שנדמה והעולם שלו הוא גדול וכאן המאמר נכתב על מנת לעשות קצת סדר.

היום כל מה שצריך בסופו של דבר זה אתר אינטרנט ופשוט לדאוג שיגיעו אליו לקוחות פוטנציאלים, העניין הוא – איך באמת עושים את זה ?

לכן אתם כאן – ללמוד על מה זה קידום אתרים באינטרנט ?

קודם כל תבינו, בארץ קוראים לזה קידום אתרים, אך בשאר העולם משתמשים במונח המדויק SEO – Search Engine Organization (התייעלות במנועי חיפוש).

ההבדל הוא פשוט – בארץ קוראים לזה על שם התוצאה, קידום אתרים באינטרנט, האתר מגיע למקום הראשון בגוגל, בעוד שבכל העולם מדברים על רמת התהליך.

קידום אתרים אורגני בגוגל

מגמת הצמיחה של האתר במנוע החיפוש של גוגל

איזה הבדלי פרסום קיימים לנו?

יש שני הבדלים די גדולים במנוע החיפוש העיקרי גוגל מבחינת הקידום, הראשון הוא קידום ממומן שמתבצע על ידי כסף שנשלם לגוגל על כל קליק שילחצו לנו על הקישור, אך תמיד נהיה במקומות ראשונים בגוגל עם תווית “מודעה”.

ההבדל השני הוא קידום אתרים אורגני, המתבצע על ידי שלבים שמיד נסביר אותם בפוסט (אורגני ללא תשלום מלשון המילה).

ברמת העיקרון מקדמי האתרים דואגים לזה שהאתר יהיה ידידותי יותר בעיניי גוגל שבעצם גוגל עצמו יבוא ויוכל להיכנס, להבין אותו, וכמובן לדרג אותו כמה שיותר גבוהה.

אני רוצה לחזור קצת אחורה בעולם הפרסום ולהכיר ולהזכיר לכם 2 שיטות פרסום מוכרות.

האחת היא פרסום הPush – המתודה המוכרת, כל פעם שתגלשו קצת בפייסבוק במאקו או ווינט או קבוצות כאלה דומות ואחרות, ופתאום תקפוץ לכם פרסומת לביטוח רכב. זוהי בעצם פרסומת שלא קשורה לשום דבר קשור שרציתם להיכנס אליו מההתחלה, ובעצם אפשר להשוות אותה לפרסומת דומה בטלוויזיה.

השנייה היא פרסום הPull – כאשר כן חיפשתם משהו שקשור לאותו התחום, וקפץ לכם משהו דומה לאותו איזור נושא.

עובדה לדוגמא – כ19,000 אנשים כל חודש מחפשים את הביטוי “ביטוח רכב”. למה אנו מספרים לכם את זה? כי בעזרת אסטרטגיה קידום אתרים באינטרנט SEO  נכונה לתהליך אנו יכולים לנצל את קהל היעד הזה שמחפשים את הביטוי “ביטוח רכב” ובעצם לפרסם בצורת הpull  לקהל היעד הסופר רלוונטי הממוקד שאנו בעצם צריכים.

גוגל ירצה שנעזור גם לאנשים ולא רק נמכור להם לכן שיטת הpull  עובדת מעולה עם גוגל לדוגמא שבן אדם יחפש “איך לבחור ביטוח רכב” גוגל גם ירצה לעזור לו ולא רק למכור.

אז לצורך העניין אסטרטגיית קידום האתרים באינטרנט שלנו (SEO) כדי להגיע לקהל היעד שלי זה לכתוב כתבה מאד מעניינת על איך בוחרים ביטוח לרכב, כולל יתרונות וחסרונות ואיך לעשות בעיקר השוואת מחירים נכונה.

חשוב מאד לגרום לאותו לקוח בזמן הכתבה לתת לו הרגשה טובה שהוא במקום טוב.

למידע ממוקד על קידום אורגני ניתן לבקר באתר של המקדם דניאל זריהן

אז מה אפשר להבין מכך?

תבינו – בזמן שיש עשרות אלפי אנשים שמחפשים ביטויים רלוונטיים ישירות שקשורים לעסק שלכם מחקרים מראים עדיין שהמקום הראשון בגוגל לצורך העניין יקבל בין 20-30 אחוז מכל התנועה. המקום השני בין 10-15 אחוז, שלישי כבר יגיע ל5-7 אחוזים וכן הלאה.

יש כאלה שיציינו שלא משתלם להיות בעמודים האחרים מפני שכל לקוח שיחפש משהו בגוגל סביר להניח שיבחר במקומות הראשונים כי גוגל דירג אותם בהכי מומלצים.

אז מה בעצם תפקידם של מקדמי האתרים באינטרנט?

תפקידם הוא לדאוג בסופו של דבר לשני דברים עיקריים:

  1. עולם ה – ONESITE – כל מה שקשור לאתר עצמו, איכות התוכן, ואיך אתם בעלי אתר מעידים על עצמכם.
  2. עולם ה – OFFSITE – כל מה שקשור לנראות ותפקוד האתר מחוץ לאתר. להראות לגוגל שברמה הדמוקרטית כמה עוד אתרים באינטרנט מעידים על כך שהאתר של בעל העסק שהייתי רוצה לקדם באמת נכון ובאמת כל מה שאמר נכון.

ברגע שחיברנו בין שני העולמות, גוגל יראה בנו יותר כאתר איכותי עם תוכן איכותי, הוא יקדם אותנו כמה שיותר גבוה.

קידום אתרים אורגני - כל המרכיבים

קידום אתרים אורגני – כל המרכיבים

סיכום

קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מתפעול ואחזקת האתר, לאחר שבניתם אתר רק פעולת הקידום שלו – ממומן או אורגני תביא תנועה לאתר ולקוחות פוטנציאלים, במקרים נדירים בוחרים לא לקדם אתר כמו אתר קטלוג לעסק קיים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה לגבי תהליך הקידום 🙂
אונטו מדיה – בניית אתרים ושיווק דיגיטלי!

לעוד מאמרים בבלוג :

שתפו את הפוסט!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on telegram
Share on email

עוד לא השארת פרטים?

היי! חכה רק רגע...

קבל קמפיין פייסבוק ואינסטגרם ל48 שעות בחינם! השאר פרטים וניצור קשר בהקדם.

חתימה של אונטו מדיה
דילוג לתוכן