ראשי » משפכים שיווקים
אז מה זה בעצם אומר? מבטיחים לכם שאחרי שתקראו את זה, זה לא ישמע כל כך מפחיד!
משפך שיווקי הוא תהליך שעובר הלקוח מהרגע שהוא פוגש לראשונה את העסק שלכם ועד לסיום בו הוא מבצע את הרכישה המיוחלת דרך החנות, אתר או דף הנחיתה שלכם.
אין ספק שאפשר לסמן את המשפך השיווקי כאחד הכלים החשובים ביותר כיום, וההמלצה היא לכל מותג להשתמש בכלי הזה על מנת להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח שרוכש בוודאות.
הלקוח נתקל במודעה על השירות, לאחר חשיפת המוצר ע"י המציג, הלקוח יעבור לשלב ההתעניינות.
אחרי שהלקוח התרשם מהמוצר, הוא יתחיל לבדוק ולברר. ככל הנראה הוא יבדוק ברשתות החברתיות אז מומלץ שיהיו לכם כאלו.
אחרי שהלקוח הסיק את מסקנותיו, הוא יצור איתכם קשר בכמה אופנים.
טלפון, השארת פרטים, שליחת מייל.
סוף סוף הלקוח החליט לרכוש! בדרך כלל בעת הרכישה, נבקש מהלקוח פרטים אישיים על מנת להמשיך את הקשר איתו.
בשלב האחרון המטרה היא לשמור על קשר עם הלקוח לטווח הארוך, וזאת כדי שהוא יחזור שוב לרכוש אצלכם.
היתרון הכי גדול במשפך השיווקי הוא שיש לך את האופציה לדעת בדיוק איזה תהליך הלקוח עובר וממש לדעת מה יקרה ומתי. קצת מפחיד….
בין השאר, זה נותן את האופציה לסדר וארגון ופחות בלגן בכל התהליך, כל קורה לפי תכנון והכל ידוע מראש.
בדרך כלל הכל קורה לפי התוכנית. כמובן שבשביל זה צריך לעבוד בכל הפלטפורמות על מנת להכין את השטח.
הלקוח שלנו יודע מה קורה בכל שלב מהרגע שהתחלנו להריץ את הפרויקט.
התוצאות המתקבלות בסיום יעילות ללקוח, להרחבת המכירות והגדלת קהל הלקוחות.
בעזרת בניית משפך שיווקי תייצרו לעצמכם מנגנון שעובד על בסיס קבוע ומכניס לקוחות באופן יציב, כך לא תצטרכו להסתמך יותר על פה לאוזן.
בעזרת המשפך השיווקי תרוויחו 2 דברים: 1. תבנו רשימת תפוצה חזקה שתוכלו למכור לה. 2. תקבלו פניות/רכישות על בסיס קבוע, כך שכל תקציבי הפרסום יצאו בצורה יעילה.
משפך מכירות B2B מייצג את האופן שבו הלידים שלך נלכדים ומועברים דרך שלבי האינטראקציה השונים עד שהם מבצעים רכישה או עוזבים את המשפך. צינור המכירות מתמקד בפעולות שננקטו על ידי אנשי המכירות שלך ובפוטנציאל להכנסות בכל נקודת זמן נתונה.
החשיבות הראשונה והעיקרית היא להגביר את המכירות, מכירות הן החלק המהותי של הצלחה עסקית לא משנה אם אתה מנהל סטארטאפ, יזם או חברה גדולה אתה תמיד צריך להמציא טכניקה חדשה להשגת לידים טובים.
ובכן, משפך מועיל בהשגת המכירות הנוספות הללו. יותר מכך, זה עוזר לך להשיג יותר מכירות מסביב לשעון, יום אחרי יום!
זה מאוד ברור שללקוחות הפוטנציאליים יש הרבה אפשרויות, אתה רוצה שהם יבחרו את המוצרים/שירותים שלך אבל אתה לא יכול להכריח אותם. במקום להראות להם את כישורי השיווק שלך.
כיצד אנשים מתקשרים עם האתר שלך במהלך הפעלה. איפה הם לוחצים? נראה שמשהו מבלבל אותם? האם הם ממקדים את תשומת הלב שלהם לאן שאתה רוצה?
זה חשוב במיוחד עבור אותם דפי נחיתה שדיברנו עליהם. אם הם לא מותאמים להמרות, רוב האנשים פשוט ילחצו.
בניית אתרי תדמית
קידום ובניית אתרים
מה זה שיווק דיגיטלי
בניית אתרים בדרך הבטוחה
איך להגיע למקום הראשון בגוגל
בניית אתרים מא׳ ועד ת׳
האם לקדם את האתר שלי לבד
למה לקדם את העסק שלי בפייסבוק
קידום אתרים בגוגל
בניית אתרי וורדפרס ב2021
הדרכים הטובי ביותר לשיווק
למה שיווק דיגיטלי חיוני עבורי
בניית אתרים לעסקים
בניית אתר תדמית מותאם